jomtom.hu


Chlorella - és cukorbetegség, magas vérnyomás,

emésztési és immunrendszer problémák


Gyógyszer nélkül is lehet egészséges(ebb).
Nem reklámozzák, sőt tiltják vagy nem javasolják. Mert nem szabadalmaztatható.

Vissza a cikkek menüjéhez

Az Európai Unió tiltja a "superfood" megnevezést, holott néhány - a természet által biztosított - élelem méltán megérdemli a megnevezést.

Tavaly futótűzként terjedt el Nagy-Britanniában a hír, hogy folytatják azokat a nagyon fontos tanulmányokat, melyekből egyértelművé válhat a kapcsolat az alga és mindennapi egészségügyi problémák, így a cukorbetegség, magas vérnyomás, emésztési és immunrendszer betegségek gyógyítása között.

A chlorella Kelet-Ázsiában a természetben a frissvizű folyókban és tavakban fordul elő. Ahol chlorella van, ott a viz zöld szinű. A zöld-kék algát ezekből a természetes forrásokból nyerik, kiszárítják, porrá örlik, majd tabletta formára alakítják és ebből lesz az étkezéskiegészítő.

A chlorellában kétszer akkora a protein sűrűsége, mint a spenótban, 38-szorosa a szójababnak és 55-szor nagyobb, mint a rizsben. Mind a 9 esszenciális aminosavat tartalmazza, melyet a szervezet maga nem tud előállítani. Fogyasztásakor egyszerre viszi be ezt a 9 aminosavat, melyet a szervezet azonnal hasznosít.
Ezenkívül számos vitamint és ásványi anyagot is tartalmaz.

Az alga hatásosságát mutatta a metabolikus szindrómák javitásában, melyek kapcsolatban vannak a vérkeringéssel és cukorbetegséggel, így a magas vércukorral, a magas vérnyomással és koleszterin szinttel, az elhízással.

A tanulmányok úgy találták, hogy a chlorella 50%-kal csökkenti a magas vérnyomással küszködő betegeknél a vérnyomást, és jelentősen csökkenti a testzsírt, a vér koleszterint és a vércukrot.

"Úgy látszik, hogy a chlorella bekapcsolja azokat a géneket, melyek irányítják, hogy sejtek normálisan használják az inzulint" mondta Randall Merchant a Virginia Commonwealth Egyetem kutatója. "Ez a kutatás azt is megmutatja, hogy a chlorella elméletben segít a metabolikus szindromák kijavításában. Ez nem egy mágikus téma, azonban szedése ugyanolyan prevenció, mint a testmozgás vagy a elfogyasztott élelmiszerek."

Más tanulmányok azt mutatták, hogy a chlorella támogatja a "jó" baktériumok növekedését, elnyeli a mérgező anyagokat a belekben, javítja az emésztést, és megkönnyíti az IBS, fekélyes colitis és fibromyalgia problémával szenvedők életét.

Miután publikálták, hogy a chlorella megerősíti az immunrendszert, amely akadályozza az agytumoros emberek másodlagos fertőződését, néhány brit orvos elkezdte használni a rákgyógyítás kiegészítőjeként.

A chlorella K1 vitaminban gazdag, ezért gátolhatja a vérhigító gyógyszerek hatását.

A chlorella általános előnyei az alábbiak:

- Javítja az immunitást.
- Javítja az emésztést.
- Növeli az energiaszintet.
- Antioxidánsokat tartalmaz, melyek védenek az oxidáció ellen.
- Növeli az inzulin érzékenységet.
- Esszenciális aminosavakat tartalmaz.
- Dezodorál (friss lehelet).
- Teljeskörűen méregtelenít.
- Normalizálja a vérnyomást.
- Javítja a triglycerid szintet.
- Egészségessé teszi a testsúlyt.

Használati javaslat:


A szervezet tipikus karbantartáshoz 3-6 gramm naponta.
Egészségügyi probléma esetén az állapot javulásáig 30 grammig naponta.

Kis mennyiséggel ajánlott kezdeni (napi 1,5-2 gramm), hogy szervezete hozzászokjon a "másfajta" tápanyaghoz. Kezdetben - saját tapasztalatunk alapján is - előfordulhat enyhe hasmenés. Néhány nap után emelheti az adagot.

Ne feledje, a hivatalos ajánlás a minimális napi fogyasztást adja meg (1,5-2mg/nap).
Ez a mennyiség arra jó, hogy 1-2 hónap múlva elmondhassa, semmilyen pozítív változást nem tapasztal, és csupán pénzkidobás volt az eltelt idő.

Feleségem térdporckopás miatt napi 2 alkalommal 2,5-3 gr spirulina+chorella porból készült italt fogyaszt.
A változás közel nem egetverő, azonban jobban alszik, könnyebben megy fel gyalog a 4. emeletre (100 éves ház, nem panel) jobb a közérzete, és sok apró pozitív változást tapasztalt. Bizonyára az egészségesebb étkezés is hat.



FIGYELMEZTETÉS:
Az információ a chlorella megismertetése és bemutatása céljára szolgál.
Alkalmatlan betegség megelőzésére, diagnosztizálásra, kezelésre, gyógyításra és nem helyettesíti az orvosi tanácsot..
Ha beteg feltétlenül keresse meg orvosát, szakorvosát.

Írjon, ha a témáról van véleménye!



»Vissza a lap elejére

Kiszolgálás


Hétfő szünnap
Kedd 16-19
Szerda 9-10 és 16-19
Csütörtök 9-10 és 16-19
Péntek 9-10 és 16-19


Ügyfélszolgálat


36-20-986-0571
36-21-380-7165

Hírlevél feliratkozás
Az Ön neve
E-mail címe