... hidegen nehezen dolgozza fel a szervezetünk.
Egy paradicsomot naponta
Egy ismert amerikai internetes lap arról tájékoztatott, hogy az új lycopén tanulmányok megjegyzik, hogy a prosztatarákkal kapcsolatos nagyon igéretes eredmények ellenére a tudósok ezt mondták: "További kutatás szükséges mielőtt a kapcsolatot támogatni lehet."
Több kutatás?
Abszolút - fogjanak hozzá a kutatáshoz! Itt az idő, hogy megértsük a tényt, amit számos tanulmány is támogat. Bár ezen tanulmányok eredmények vegyes, ezzel többet lehet kezdeni, mint a tanulmányok megszervezésével.
A legtöbb kutató megtagadja, hogy kimondja: Ha némi lycopént fogyaszt a napi étkezés során:
- Javítja a test ellenálló képességét a gyulladások és a DNA oxidatív sérülése ellen
- Csökkenti az LDL koleszterin oxidációt
- Csökkenti a bőrsejtek károdását
- Csökkenti a különféle rákos folyamatok kockázatát, beleértve a mell-, prosztata- és bélrákot
Minden egyes férfi, aki naponta megeszik 1 paradicsomot (vagy görögdinnyéből, rózsaszín grapefruitból, guajavából - a többi primer lycopén gazdag gyümölcsből) elkerüli a prosztatarákot?? Nem. A kutatások azt mutatják, hogy a lycopén általános bevitele abszolút mértékben csökkenti a rák kockázatát.
A cikket a
HSI Baltimore oldalán találtam
FIGYELMEZTETÉS: Az információ kifejezetten a téma megismerése és bemutatása céljára szolgál. Az információk nem alkalmasak diagnosztizálásra, kezelésre, fájdalom enyhítésére, gyógyításra vagy a betegség megelőzésére. Ha előfordult már Önnel vagy hozzátartozójával a fenti esemény, az csak a véletlen egybeesése.
Írjon, ha a témáról van véleménye!
»Vissza a lap elejére