A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

4+1 immunerősítő a természet patikájából

4+1 immunerősítő a természet patikájából

Az idei tél igazán zord arcát mutatta, keveset láttuk a napot és a hőmérséklet is próbára tette szervezetünket éppúgy, mint hangulatunkat. Bár az emberi test csodálatos, hatékony öngyógyító képességgel rendelkezik, időnként mégis szükségét érezzük, hogy támogassuk. Legfontosabb védőbástyánk, immunrendszerünk erősítéséről hallunk nap, mint nap, a reklámok ontják ránk a megvásárolható “egészséget”, a gyógyszergyárak termékeit...

Összeválogattuk az 5 legjobb immunerősítőt a természet patikájából!

 

1. Spirulina

A spirulina egy ősi alga, mely tökéletesen felszívódó állapotban tartalmaz minden létfontosságú ásványi anyagot, vitamint, aminosavat. A természet komplex „multivitaminja”. 60%-os protein tartalma könnyen emészthető, kalória mentes, szénhidrát tartalma mindössze 15-20% .

1 gramm spirulina, majd ’1 kg zöldség vitamintartalmával egyenlő.

Jótékony hatással van a bélflórára, segíti az emésztést, a megfelelő bélműködést, laktobacillusokat épít. Gazdag klorofill tartalma fenntartja és helyreállítja az emésztési folyamatokat, a máj és vese elváltozásait, valamint gyulladáscsökkentő és gombaölő hatással bír.

Jó hír, hogy kedvenceinket is óvhatjuk vele: kutyának, macskának, madárnak és halnak egyaránt adható, erősíti immunrendszerüket, egészséges bőrt, fényes szőrt/tollat biztosít, szív és ízületi problémák ellen kiváló.

 

2. C-vitamin

Kell-e bármit is írni róla Szent-Györgyi Albert hazájában? Igen, kell. Habár a C-vitamin ajánlott napi beviteli mennyisége még mindig nevetségesen alacsony (80 mg!!), fontos tudni, hogy a legkevesebb, amit szervezetünk egészsége érdekében megtehetünk, minimum 1000 mg (1 g, 2 részre osztva), jól felszívódó C-vitamin fogyasztása naponta. Ha nem viszünk be elegendő mennyiséget, nincs terápiás értéke, tehát nem biztosítja jótékony hatását.

A C-vitaminnak kiemelkedően fontos szerepe van immunrendszerünk egészséges működésében. A 2. leghatékonyabb antioxidáns. Sejtszinten fokozza az immunrendszer működését. Semlegesíti a sejtek öregedéséért, vagy rákos elfajulásáért felelős szabad gyököket. Mivel magát az immunrendszert erősíti, megszámlálhatatlanul sok jótékony hatással van szervezetünkre, sőt, még hangulatunkra is, de csak a megfelelő mennyiség fogyasztása esetén.

Sokan nem tudják még, hogy a C-vitamin önmagában savasít, ami hosszú távon többet árthat, mint használ. Keverje el egy kevés szódabikarbónával, így enyhén lúgos nátrium-aszkorbátot kap.

 

3. Macskakarom

Antioxidáns hatása – kutatások szerint – 300x erősebb a C-vitaminnál. A macskakarom támogatja a szervezet védekezési mechanizmusát a behatoló kórokozók ellen. Reuma és gyomorhurut ellen is alkalmazható, gyulladás gátló és ödéma csökkentő glikozidjai jótékony hatásúak a gyomorfekélyre, daganatokra, valamint az ízületi gyulladásokra. Vírusellenes és immunerősítő hatással bír, ezért számos betegség esetén is használják.

 

4. Kókuszolaj

A sejtek elsődlegesen két energiaforrást igényelnek: glükózt és közepes láncú trigliceridet. Utóbbi a kókuszolaj jelentős része. Épp ezért minden esetben szervezetünk erős támasza. Immunerősítő, gyulladáscsökkentő, gombaölő, vírusellenes, valamint javítja a tápanyagok felszívódását, segíti az emésztést. Természetes sejtvédő, magas E-vitamin tartalmának köszönhetően hidratáló és anyagcsere fokozó. Sejtfalaik lebontásával pusztítja el a baktériumokat, vírusokat és gombákat. A krónikus fáradtság természetes ellenszere, hiszen nagy mennyiségű energiával látja el a testet és mindezt úgy, hogy egyáltalán nem hizlal.

Mindezek mellett számtalan szépségápoló házi készítmény alapanyagául szolgálhat, sőt bőrproblémák enyhítésében (pl. ekcéma, stb.) is hatásos.

 

+1

Immunrendszerünk működésére is jótékony hatással van egyfajta holisztikus szemlélet kialakítása. A 3-as egység, test - lélek – szellem elfogadása, egységes karbantartása, hiszen egyik sem létezhet a másik nélkül. Amikor betegséggel küzdünk, minden alkalommal fellelhető a környezetünkben 1-1 olyan stressz forrás, amit nem tudtunk kezelni és lelkileg, szellemileg, vagy testileg megviselt bennünket. Ezért ajánljuk még a testmozgást, a napfényt, a szabad levegőt, sétákat a természetben, sok nevetést és egyszerű, rövid meditációs technikák elsajátítását.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír