A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

Influenza ellen ízlelje a szivárványt

Influenza ellen ízlelje a szivárványt Fokhagymával, futással, teázással és alvással az influenza ellen.

Influenza ellen ízlelje a szivárványt

Egyen választékosan friss, teljesértékű élelmiszereket, melyek tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Ez az első lépés immunrendszere megerősítésére. Az A, B6, C és E vitaminok és a cink, vas, réz és szelén ásványok kritikusak ereje és immunitása fenntartásában. Bizonyosodjon meg, hogy tápláléka tartalmazza a gyümölcsök és zöldségek szivárvány szineit. Ezekből minden szükséges tápanyagot megkap szervezete. Megfázásos és influenzás időszakban növelje  C vitamin fogyasztását, nagyon előnyös a virusok elleni harcban. Ha mégis megbetegedne, a tanulmányok szerint a C vitaminban levő erőteljes antioxidánsok csökkentik az influenza tüneteit és hosszát.

Extra fokhagyma

Bizonyos élelmiszerek extra erőt biztosítanak, ezt vegye figyelembe étkezési szokásainál. A fokhagyma antibakteriális, virus- és gombaellenes tulajdonságai képesek megvédeni a fertőzésektől és azok továbbterjesztésétől. Napi 2 gerezd nyers fokhagyma biztosítja a növény csodálatos egészségügyi előnyeit. Ötlet: A fokhagyma kellemetlen szagának elkerülheti, ha apróra vágja a gerezdeket, ésvizzel vagy gyögynövény teával lélegzi be. Folytassa egy csomag petrezselyemmel.

Teaparti

Indítsa be immunrendszerét minden reggel egy pohár zöld, gyümölcs teával. Egészséges tulajdonságait évszázadok óta ismeri.A megfelelő folyadék mennyiség átmossa a szervezetet és segit a mérgező anyagok eltávolitásában.

Fusson

Napi 30-60 perc fizikai megterhelés extra erősítést biztosít immunrendszerének. Az Appalach Egyetemen tanulmánya szerint azon embereknél, akik 12 héten keresztül rendszeresen gyalogoltak, megfeleződött a megfázás és torokgyulladás száma azokhoz képest, akik nem voltak aktívak. A fizikai gyakorlatok nagyon hasznosak az immunrendszert támadó stressz és veszélyes hatások elkerülésére. Úgy becsülik, hogy a betegségek és egészségügyi problémák 90 százaléka stresszel kapcsolatos. Vigyázzon, ne vigye túlzásba a fizikai megterhelést, mivel ellentést hatást vált ki az immunrendszerben. Napi 90 percnél hosszabb fizikai gyakorlás esetén sokkal fogékonyabb lesz az influenza vírusra.

Aludjon

A jó éjszakai alvás nagyon fontos az immunrendszer feltöltődéséhez. A kimerült szervezetnek nincs elég energiája a virusfertőzése elleni harcra. 8 óra éjszakai alvással szervezete felkészül az új napra, és őrséget áll a kellemetlen behatolók ellen.

Szappanhab

Az erős immunrendszer képes harcolni az influenza vírus ellen, de a gyakori kézmosás tovább növeli az egészségét. Használjon melegvízet és szappant, és ne érintse a száját, orrát és szemét, hogy megelőzze a vírusok szervezetébe kerülését.

Kerülje az oltást

Dr. J. Anthony Morris, az FDA előző Fő Oltási Ellenőrző Hivatalnoka szerint: "Nincs bizonyíték, hogy az eddig kifejlesztett bármely influenzaellenes oltás hatásosan megelőzi vagy csillapítja az influenza támadását." Ha mégis ragaszkodik a vakcinában található kémiai anyagok mérgező keverékéhez, döntése a sajátja.
A vakcina összetevői között megtalálhatók a toxinok, etilénglikol (fagyásgátló), formaldehid (ismert rákkeltő), aluminium (Alzheimer-kórral hozzák összefüggésbe és rákot okoz egerekben). A benne levő higany formája az egyik legtoxikusabb az összes nehézfém közül.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír