A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Javítsa látását ingyen és egyszerű módon

Javítsa látását ingyen és egyszerű módon

Hosszú órákon keresztül nézett tv, mobiltelefon, tablet, laptop vagy számitógép képenyő erőteljesen kifárasztja a szemeket.
A gyakorlat először nem túl könnyű, de igen hatásosan javítja a perifériás látást és erősíti a szemizmokat. .

Vegye le szemüvegét vagy távolitsa el szeméből a kontakt lencséket.

Ülve, egyenesen tartott háttal helyezkedjen úgy,  hogy az ábra közepe az orránál és kb. 2,5 cm-re legyen. .

A gyakorlat idején csak szemeit mozgassa, feje ne mozogjon.

Minden egyes gyakorlatot végezzen 30 másodpercig.

Kezdje szemei pihentetésével, csukba be finoman és takarja el domboritott tenyereivel.

1. gyakorlat
Mozgassa szemeit pontról pontra, 12 óránál kezdve, órairányban a legkülső pontok mentén.

2. gyakorlat
Ismételje a fenti mintát, órairánnyal ellentétesen, 12 óránál kezdve.

3. gyakorlat
Mozgassa szemeit oda és vissza 2 és 8 óra jelzés között.

4. gyakorlat
Mozgassa szemeit oda és vissza 4 és 10 óra jelzés között. .

Befejezésként csukja be szemeit és tenyereivel takarja el.

Ismételje a gyakorlatokat naponta kétszer, de ne erőltesse meg szemeit.

Hogyan működik a tibeti szemkártya

A szemkártya célja a gyenge szemizmok erősitése, mely segiti az látóidegeket és ezáltal javitja a látást.
Az emberi szem összetett rendszer, a szemkártya úgy lett tervezve, hogy tornáztassa az érzékeny rendszert.

A gyakorlatok
• Nyújtják a szemizmokat
• A tábla erős kontrasztot biztosit, melyet a szemeknek követni kellű
• Erősiti a szem izmait
• Rugalmasabbá változtatja a szem izmait.

A látásgyakorlat más példái

Különböző szemgyakorlatok segitik a jobb látást. Egy példa a tibeti kerék gyakorlat, melyet úgy terveztek, hogy éles szögekkel és mozgásokkal javitsa a látást. Használata az alábbi:

1. Helyezze a hópihe formájú kereket 2,5 cm távolságra úgy, hogy közepe az orránál helyezkedjen el.

2. Ne aggódjon amiatt, hogy a képet jól vagy homályosan látja. A mozgásra összpontositson!.

3. Belégzés közben mozgassa szemeit a kép közepétől a szárak végéig lépésenként. .

4. Kilégzés közben mozgassa szemeit vissza a középponthoz.

5. Váltogasson, mozgassa szemeit fel és le a hópihe száráin. Belégzéskor haladjon felfelé, kilégzéskor vissza a középponthoz.

6. Kövesse a mintát órairányban, majd visszafelé.

A gyakorlatokat naponta 3 alkalommal végezheti, de nagyon fontos, hogy minden egyes szemtorna között hagyjon néhány óra pihenést. Érdekes, hogy a folyamat a szemmozgás mellett légzési gyakorlatokat is tartalmaz.

Honlapunkra sajnos nem tölthetünk fel pdf fájt, ezért külső oldalra vezet az alábbi link.
Az alábbi két oldalról ajánjluk a letöltést, majd a kép nyomtatását.

A tibeti szemtorna táblája. Használja egészséggel. Ingyenes.

Egy másik változat több táblával és több célra

Tartalomhoz tartozó címkék: hír