A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

Gyakori kérdések

  1. Regisztráció
  2. A rendelés menete
  3. A rendelés után
  4. Milyen probléma adódhat?
  5. Raktári állapotok
  6. Milyen árakat látok?
  7. Személyes átvétel
  8. Szállítási információk
  9. Fizetési információk
  10. Törzsvásárlói rendszerünk
  11. Garancia
  12. Weboldalunk tartalma

 

Regisztráció

Webáruházunkban a regisztráció 1 perc, és ingyenes, de nem kötelező! Enélkül is lehet megrendelést leadni, ám a regisztrációnak megvan az előnye.

  1. Elég csak egyszer megadni az adatait

  2. Hűségpontokat gyűjthet

  3. Élvezheti a törzsvásárlói rendszerünk minden előnyét

A regisztráció menete

  1. Kattintson a jobb felső sarokban található "Regisztráció" feliratra

  2. Válassza ki felül, hogy magánszemélyként, vagy jogi személyként kíván regisztrálni

  3. Töltsön ki minden piros *-val ellátott mezőt

  4. Ha máshová kéri a szállítást, mint a számlázást, kattintással vegye ki a pipát és töltse ki az itt szükséges adatokat

  5. Ha szeretne hírlevelet kapni a hírekről, tippekről, újdonságokról, hagyja bent a pipát

  6. Kattintson a "Tovább" gombra, és készen is vagyunk

 

A rendelés menete

Megrendelést a webáruházunkban, e-mailen, facebookon 0-24 órában le tud adni, míg telefonon 9-17 óra között. Minden adatát szigorúan, az adatkezelési elveink alapján őrzünk és harmadik fél számára nem adjuk ki!

Így adhat le megrendelést a weben

  1. A kiválasztott termék(ek)et tegye kosárba a "kosár" ikon gombra kattintva
  2. A rendszer 2 lehetőséget ajánl: befejezheti rendelését a "Tovább a kosárhoz" gombra kattintva, vagy folytathatja a "Tovább válogatok" gomba kattintva
  3. A kosárban egy összefoglalót lát a termékekről.
  4. A jobb oldalon tud ajándékot választani egy legördülő listából, ha arra jogosult, illetve bal oldalo kupont beváltani
  5. Ha mást nem kíván kosárba tenni, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra
  6. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, de vásárolhat regisztráció nélkül is
  7. Válassza ki a korábban megadott adatok közül a szállítási & számlázási címet, vagy kattintson a "Módosít" gombra, vagy ha teljesen más címet akkor az "Új címet adok meg" melletti karikára, és kattintson a "Tovább" gombra
  8. Válasszon szállítási módot, és kattintson a "Tovább" gombra
  9. Válasszon fizetési módot (ha van hűségpontja, megjelenik egy kis csúszka, amin jobbra húzva felhasználhatja az érvényes pontokat) és kattintson a "Tovább" gombra
  10. Az összesítő alatt lát egy megjegyzés ablakot, ahol írhat a futárnak megjegyzést pl.: rossz a csengő, harap a kutya, stb.
  11. Pipálja be ha elfogadja a vásárlási feltételeket
  12. Kattintson a "Megrendelés" gombra
  13. Ha bankkártyás fizetést választott, akkor a rendszer átirnyítja a Barion védett oldalára
  14. A rendelés akkor sikeres, ha megjelenik a "Köszönjük megrendelését!" felirat

 

A rendelés után

Ha a rendelés sikeresen beérkezett hozzánk, és erről Ön is kap visszaigazolást, akkor 1-2 napon belül átadjuk a futárszolgálatnak, vagy személyes átvétel esetén értesítjük az átvételről. A csomagfeladásról minden esetben e-mailt küldünk mi, és a futárszolgálat is. Ha valamilyen probléma lép föl, úgy mielőbb felvesszük Önnel a kapcsolatot!

 

Milyen probléma adódhat?

  1. Nincs a rendelt termék: készletünket próbáljuk minél inkább naprakészen tartani, azonban előfordulhat tévedés. Ha nincs a rendelt termék, értesítjük, hogy mikorra tudnánk beszerezni, és ha szeretné megvárjuk, ha nem akkor nélküle küldjük a csomagot.

  2. A bankkártyás fizetés sikertelen: ilyen esetben nem lehet visszalépni és fizetési módot váltani. Fog kapni tőlünk egy automata levelet, amiben egy link segítségével meg tudja ismételni az online fizetést, illetve megadjuk banki adataink is, ha inkább utalni szeretne

  3. Nem érkezik rendelés-visszaigazolás: valószínűleg gond van a szeverünkkel, vagy rossz a megadott e-mail cím, vagy sikertelen a rendelés leadása. Kérjük írjon nekünk az info@jomtom.hu címre, vagy hívja a +3620-986-0571 számot és segítünk

  4. Fizetési / Szállítási módot szeretne váltani, vagy lemondani a rendelést: Kérjük írjon nekünk az info@jomtom.hu címre, vagy hívja a +3620-986-0571 számot és segítünk

 

Raktári állapotok

  1. Raktáron: A terméket azonnal tudjuk postázni, vagy személyesen átadni

  2. Nincs raktáron:  Az ilyen termékeket nem lehet megrendelni, csak értesítést kérni. Mindent elkövetünk a gyors beszerzés érdekében, azonban ez eltarthat 1-4 hétig is

 

Milyen árakat látok?

Minden esetben az ÁFA-t tartalmazó bruttó árakat, szállítási költség nélkül.

 

Személyes átvétel

2 helyszínen van lehetőség Budapesten átvenni a megrendeléseket.

1083 Budapest, Práter u. 65 - 116-os kaputelefon (csak megrendelés átvétel).

1107 Budapest, Száva u. 9/C - III. em., jobbra

Személyes átvételről bővebb info ide kattintva!

 

Szállítási információk

Szállítási mód Részletek Korlát Szállítási idő (munkanap) Összeg / Súly Ára (bruttó)
FOXPOST Leírás: Forgalmas csomópontokon elhelyezett csomagautomaták
Fizetés: Utalás, online bankkártya vagy bankkártya az automatánál
Őrzési idő: 3 naptári nap
25 kg 1-2 munkanap
0 - 7.499 550 / 650*
7.500 - 100 / INGYENES*
Pick Pack Pont Leírás: Az ország 700 + pontján veheti át csomagját, pl.: Inmedio, Relay, OMW, Avanti, Playersroom üzletekben.
Fizetés: Utalás, vagy átvételkor készpénz + kártya (ha van terminál).
Őrzési idő: 5 munkanap
Egyéb: Átvételkor személyi igazolványt kérnek
20 kg Bp.: 1-2 munkanap
Vidék: 2-3 munkanap
0 - 7.999 990 / 830*
8.000 - 14.999 890 / 730*
15.000 - 160 / INGYENES*
MPL Leírás: Házhoz szállítás, 2x-i próbálkozással. Sikertelen kézbesítés esetén 5 munkanapig átvehető a helyi postán.
Fizetés: Utalás vagy a futárnak készpénz + kártya (ha van terminál).
Egyéb: Délutáni kézbesítés: 210 Ft, törékeny árú: alapdíj * 1,5
30 kg 1-2 munkanap 0 - 5 kg 1490 / 990*
5 - 10 kg 1670 / 1170*
10 - 15 kg 1810 / 1310*
15 - 20 kg 1900 / 1400*
20 - 25 kg 2020 / 1520*
25 - 30 kg 2210 / 1710*
15.000 - 500 / INGYENES*
Postán maradó Leírás: Csomagját az ország 2500 postáján nyitvatartási időben veheti át.
Fizetés: Utalás, vagy helyszínen kp + kártya (ha van terminál).
Őrzési idő: 5 naptári nap
Egyéb: Átvételkor igazolnia kell magát.
25 kg 1-2 munkanap 0 - 2 kg 1290 / 790*
2 - 5 kg 1350 / 850*
5 - 10 kg 1440 / 940*
10 - 15 kg 1780 / 1280*
15 - 20 kg 1950 / 1450*
20 - 25 kg 2130 / 1620*
15.000 - 500 / INGYENES*
Személyes átvétel
(Száva utca)
Helyszín: 1107 Bp., Száva u. 9. - C ép. III. emelet
Fizetés: Utalás, online bankkártya, vagy készpénz átvételkor
Őrzési idő: 10 nap
- - -

INGYENES!

Személyes átvétel
(Práter utca)
Helyszín: 1083 Bp. Práter u. 65 - 116-os kaputelefon (csak megrendelés átvétel)
Fizetés: Utalás, online bankkártya, vagy készpénz átvételkor
Őrzési idő: 10 nap
5 kg 1-3 munkanap - INGYENES!

* Előre utalás esetén, vagy online bankkártyával
* Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy 2000 Ft alatti megrendelésnél, postai kézbesítés esetén 200 Ft kezelési költséget számolunk fel!

 

Fizetési információk

Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben a futárnak / eladónak (a FoxPost automatánál csak bankkártyás fizetés lehetséges)

Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetést az MNB által felügyelt Barion online fizetési megoldások titkosított felülete biztosítja
Barion - Online bankkártyás fizetési rendszer

Banki utalás: Rendelése értékét banki előre utalással is tudja rendezni

JomTom Hungary Kft.
11705998-21309579-00000000

IBAN: HU48117059982130957900000000
SWIFT: OTPVHUHB

Készpénz: Személyes átvételnél a helyszínen

 

Törzsvásárlói rendszerünk

A törzsvásárlói renszerünk működését ide kattintva tekintheti meg.

 

Garancia

100%-ban hiszünk a termékeinkben és abban, hogy a minőséget képviseljük, mégis számunkra az Ön véleménye a legfontosabb! Ezért a teljes kínálatunkra, a számla kiállításától számított 30 napig, 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalunk! Ezzel is szeretnénk levenni válláról a terhet, hogy tényleg azt próbálja ki, amit szeretne.

Hogyan juttassam el a nem tetsző terméket?

Ha erre jár, behozhatja személyesen, de postán is fogadjuk, ajánlott csomagként, a vásárlást igazoló számlával! Utóbbi esetben utalással rendezzük a visszatérítést, ám a postaköltség minden esetben a vevőt terheli.
Figyelem! Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Postázási cím: JomTom Hungary Kft., 1107 Budapest, Száva utca 9. - C. épület, III. emelet

 

Weboldalunk tartalma

Honlapunk szabadon böngészhető, az olvasáshoz semmilyen adatot nem kell megadnia. A cikkek tartalmában előfordulhat olyan tartalom, mely teljes egészében csak regisztrált vásárlóink számára elérhető. A regisztráció 1 perc és ingyenes. A regisztráció során megadhatja, hogy kér-e hírlevelet, illetve leíratkozhat hírlevél listánkról. Ha nem szabadon elérhető tartalmat kíván olvasni, a rendszer tájékoztatást küld, hogy regisztráljon, vagy lépjen be a regisztrációs adatokkal.

Időnként előfordulhat, hogy éppen szerkesztés vagy feltöltés közben talál olyan tartalmat, melyet olvasni kíván. Ha a rövid tartalom elérhető, de belépve is tájékoztató üzenet jelenik meg, javasoljuk próbálja meg később vagy 1 nap múlva megnyitni.

 

Valamilyen kérdése válasz nélkül maradt? Írjon nekünk!