A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

 

Garancia, termékcsere

 

Regisztráció és adatmódosítással kapcsolatos kérdések

 

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

Egyéb kérdések


 

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben a futárnak / eladónak (FoxPost automatánál csak bankkártyával, és a GLS futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre!)

Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetést az MNB által felügyelt Barion online fizetési megoldások titkosított felülete biztosítja.
Barion - Online bankkártyás fizetési rendszer

Banki utalás: Rendelésed értékét banki előre utalással is tudod rendezni!

JomTom Hungary Kft.
11705998-21309579-00000000

IBAN: HU48117059982130957900000000
SWIFT: OTPVHUHB

Készpénz: Személyes átvételnél a helyszínen

Bankkártyával nálunk csak online lehet fizetni, az MNB által felügyelt, magyar fejlesztésű Barion rendszerén keresztül. Ehhez nincs szükség regisztrációra, maximálisan biztonságos és sem mi, sem más nem lát semmit a banki adataidból! Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az utánvétes fizetést.

Minden esetben mi fizetjük a szállítás alapdíját akkor, ha kosaradnak a bruttó értéke meghaladja az ingyenes szállítási értékhatárt (FoxPost 10e Ft, GLS 15e Ft) valamint, ha egy ingyenes szállítást hirdető kampányunk alatt rendelsz. Azonban minden futárszolgálatnál van egy ún. utánvét díj, ami nagyjából olyan, mint a kezelési költség, és ezt már nem tudjuk átvállalni, így minden esetben kiszámlázzuk (FoxPost 320 Ft, GLS 250 Ft). Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az online bankkártyás fizetést.

A sikertelen fizetést követően (ha be voltál jelentkezve a rendelés alatt) azonnal kapsz tőlünk egy e-mailt “FIZETÉSI HIBA - Ez most nem sikerült :(“ címmel. Ebben találsz egy linket, amire kattintva meg tudod ismételni a fizetést, ill. mellékeltük banki adatainkat is arra az esetre ha inkább utalnál. Ha máshogyan szeretnél fizetni, vagy nem kaptál ilyen levelet akkor írj nekünk a kapcsolat oldalunkon és segítünk :)

Senki nem szereti ha elárasztják az e-postaládáját, ezért a sikeres fizetésről külön nem küldünk levelet, hanem már csak a csomag feladásáról / az átvétel lehetőségéről.

Ha érkező terméket rendeltél, akkor is azt javasoljuk, hogy indítsd el az utalást, mert ezzel egyrészt hamarabb kapod meg a csomagot (ha nem kell várnunk a pénz beérkezésére), másrészt segít is nekünk, mert kevesebb adminisztrációt igényel (nem kell plusz értesítőket küldenünk).

Környezettudatos emberként arra törekszem a vállalkozásomban is, hogy amit lehet tartsunk meg elektronikus formában és ne használjunk feleslegesen papírt. Éppen ezért minden számlát e-mailben küldünk el a megadott címre.

Ez egy érdekes dolog, hisz az ember azt hinné, hogy a befizetés díjmentes. Magánszemélyek részére tényleg az, viszont a cégek számlájára csak egy kezelési költség fejében lehet. Esetünkben az OTP számlánkra ez 280 Ft / befizetés. Mivel a befizetés alkalmával a bankfiókban erről nem tájékoztatnak téged, kérlek légy körültekintő! Ezt a díjat nem a befizetett összegből vonják le, hanem a számlánkról, ezért készpénzes befizetés esetén fenntartom a jogot, hogy a plusz költség megfizetéséig az árukiadást visszatartjuk.

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

Szállítási mód Részletek Korlát Szállítási idő (munkanap) Összeg / Súly Ára (bruttó)
FOXPOST Leírás: Forgalmas csomópontokon elhelyezett csomagautomaták
Őrzési idő: 3 naptári nap
Egyéb: Az automatánál csak bankkártyával lehet fizetni!
25 kg 1 munkanap
0 - 9.999 1070 / 750*
10.000 - 320 / INGYENES*
GLS Leírás: Házhozszállítás, 2x-i próbálkozással. A feladás napján e-mailes értesítőt kapsz, a kiszállítás napján pedig e-mailt és sms-t, a futár telefonszámával és egy 3 órás időintervallum megjelölésével.
Egyéb: Bankkártyával a futárnál nem lehet fizetni, helyette ajánljuk a biztonságos online bankkártyás fizetést!
30 kg 1 munkanap 0 - 3 kg 1240 / 990*
3 - 5 kg 1370 / 1120*
5 - 10 kg 1560 / 1310*
10 - 15 kg 1560 / 1390*
15 - 20 kg 1800 / 1550*
20 - 25 kg 1900 / 1650*
25 - 30 kg 2110 / 1860*
15.000 - 250 / INGYENES*
GLS Csomagpont Leírás: Csomagodat az ország +650 pontján található pontok egyikén is át tudod venni. Értesítő e-mailt kapsz a feladás napján, és e-mailt meg sms-t amikor megérkezik a csomagod.
Őrzési idő: 5 naptári nap
Egyéb: Bankkártyás fizetési lehetőség átvételkor nincs - az átvételnél igazolványt kérhetnek.
20 kg 1 munkanap 0 - 2 kg 1160 / 950*
2 - 5 kg 1180 / 970*
5 - 10 kg 1220 / 1010*
10 - 15 kg 1250 / 1040*
15 - 20 kg 1280 / 1070*
15.000 - 210 / INGYENES*
Személyes átvétel
(Práter utca)
Helyszín: 1083 Bp. Práter u. 65 - 116-os kaputelefon (csak megrendelés átvétel, így a rendelés kiegészítésére nincs lehetőség)
Őrzési idő: 10 naptárinap
Egyéb: A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni!
5 kg 1-3 munkanap - INGYENES!

* Előre utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén

2000 Ft alatti megrendelésnél, postai kézbesítés esetén 200 Ft kezelési költséget számolunk fel!

Normál esetben (ha minden van raktáron) akkor a csomagodat a rendelés / a pénz beérkezésétől számított 1-2 napon belül átadjuk a futárnak, amit a következő napon kézbesítenek.

Ha valamely termék(ek) nincs(enek) készleten, akkor az adott terméknél feltüntetett várható érkezési idő mérvadó, pl: “Érkezik, 5-7 napon belül”, stb. Kérlek mindig vedd figyelembe ezeket az infókat a rendelés előtt, mert 90%-ban valós adatok. Miután megkaptuk a hiányzó terméke(ke)t összeállítjuk a csomagod és 1-2 napon belül átadjuk azt a futárszolgálatnak.

Ha pontosítani szeretnéd a várható érkezést írj nekünk a kapcsolat oldalunkon.

Igen! A GLS-nek köszönhetően már a határainkon túl is küldhetünk csomagokat, melyek díjszabását alább tekintheted meg:

(külföldi díjtáblázat feltöltés alatt)

Igen, Budapesten a VIII. Práter utca 65. szám alatt található átvevő pontunkon. Fontos! A Práter utcában nem tárolunk készletet csak megrendeléseket viszünk be, ezért a rendelést nincs lehetőség kiegészíteni a helyszínen.

A Száva utcában található a központunk, itt tervezünk, itt valósítunk meg, itt csomagoljuk a megrendeléseket. Ha rendszeresen megszakad a figyelem, az a hibák lehetőségét nagyban növeli, éppen ezért NEM fogadunk vásárlókat az irodában.

​Az átvételi időket igyekszünk rugalmasan kezelni, így tehát ha az nem felel meg, kérlek írj nekünk a kapcsolat oldalunkon, és bizonyosan fogunk tudni találni megfelelő időt.

Igen, minden további nélkül ha a csomag még nincs kifizetve! Ha a csomag viszont ki van már fizetve, akkor kérhetjük igazolvány felmutatását.

Az át nem vett csomagok visszaérkeznek a Száva utcai irodánkba, így a legtisztább az, ha írsz nekünk a kapcsolat oldalunkon és segítünk.

Ha személyesen vennéd át akkor be tudjuk vinni újra a Práter utcába, ha viszont a futárszolgálat már visszahozta, akkor csak a feladási díj újbóli (ingyenesség esetén első) megfizetését követően indítjuk el.

Előrendelés alkalmával az a fontos, hogy mi volt az egyes termékeknél jelölt várható érkezési idő (pl.: Érkezik, 5-7 napon belül, 2 héten belül, stb.). Ezek az idők tájékoztató jellegűek, és nem számolnak vissza (tehát amire most 2 hét van írva, annál 1 hét múlva is ez lesz látható). Általánosságban elmondható, hogy a rendelés alkalmával megadott időn belül kiszállítjuk a rendelésedet.

 

Garancia, termékcsere

Amilyen hirtelen lelkesedéssel megvásároltunk egy terméket, olyan hirtelen el is mehet tőle a kedvünk. Vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. Esetleg kaptunk a szomszédtól.... Kellemetlen tud lenni, de erre is van megoldás! Minden eladott termékünkre 30 nap pénz-visszafizetési garanciát vállalunk (törzsvásárlóinknak a JomTom címkés termékekre számla nélkül is). Fontos tudni, hogy a visszaküldés díja minden esetben téged terhel, és nem térítjük vissza. Ha vissza szeretnél küldeni valamit, kérlek írj nekünk előtte a kapcsolat oldalunkon a termék és a számlaszám megjelölésével.

A csomagot ide címezd: JomTom Hungary Kft., 1107 Budapest, Száva utca 9.

A pénz-visszafizetést kizárólag banki utalással tudjuk teljesíteni, amire 8 napos határidőt vállalunk!

Ha nem azt kaptad amit megrendeltél, vagy egyáltalán nem is kaptad meg, akkor az a legfontosabb, hogy megnyugodj :) Egyrészt minden csomag összekészítését kamerával rögzítjük, másrészt kivétel nélkül minden esetben korrigáljuk a hibánkat és elpostázzuk a lemaradt terméke(ke)t a saját költségünkön! Ha ilyen problémát tapasztalsz, kérlek írj nekünk a kapcsolat oldalunkon a termék és a számlaszám megjelölésével.

Nem beszélünk mellé, ez sajnos előfordulhat. Természetes anyagok lévén (mesterséges tartósítószerek hiányában) előfordul nagy ritkán, hogy a termék amit küldünk avas. Ilyenkor a finom, friss illat helyett szúrós, kellemetlen szagot lehet érezni. Semmi gond, ez a természet rendje! Ha ilyet tapasztalsz írj nekünk a kapcsolat oldalunkon és kicseréljük, vagy visszautaljuk a termék árát. Kérlek az e-mailben jelöld a terméke(ke)t és a számlaszámot is.

 

 Regisztrációval és adatmódosítással kapcsolatos kérdések

A regisztrációnak és az internetes rendelés leadásnak több előnye is van, pl.: előfeltétele a törzsvásárlói programba kerülésnek, nyomon tudjuk követni hol tart épp a rendelés, és minden adatot elegendő egyszer begépelnünk.

  1. Kattints a jobb felső sarokban található "Regisztráció" feliratra
  2. Válaszd ki felül, hogy magánszemélyként, vagy jogi személyként (cégként) kívánsz regisztrálni
  3. Tölts ki minden *-val ellátott mezőt
  4. Ha a számlázási címtől eltérő helyre fogod kérni a szállítást, akkor kattintással vedd ki a pipát és töltsd ki a szükséges adatokat
  5. Kattints a "Tovább" gombra, és készen is vagyunk :)

Minden rendelésen van lehetőség változtatni! A futárnak való átadás előtt írj nekünk a kapcsolat oldalunkon, vagy ha szorít az idő akkor hívj a +3630-188-9595 számon. Ha a csomagot már átadtuk a futárnak, akkor a futárszolgálattól kapott értesítő e-mailben kattints a megadott linkre és kövesd az ott lévő utasításokat - így pár kattintással, még a kiszállítás előtt meg tudsz adni egy másik szállítási címet vagy napot.

Elfelejtett jelszó pótlásáról nagyon könnyen lehet gondoskodni, mindössze néhány kattintás. A weboldalunkon kattints a belépés gombra (jobb felül), majd a bejelentkezés helyett kattints az alatta lévő “Elfelejtettem a jelszavam” feliratra. Add meg a regisztrált e-mail címedet és a rendszer automatikusan kiküldi az új jelszót.

Jelentkezz be a jomtom.hu-n majd kattints a jobb felső sarokban a “Hello [név]” feliratra, a megjelenő listán válaszd a “Fiókadatok módosítása” vagy a “Címadatok módosítása” gombot, és a módosítás után kattints a “Mentés” gombra!

Hírlevelünkre megéri feliratkozni, hisz így havonta legalább 1 unikum eseményben tudsz részesülni. Feliratkozni a weboldalunk alján tudsz, vagy regisztrációnál, vagy bejelentkezést követően a fiókban található “Hírlevél megrendelése / lemondása” gombra kattintva. Ha valamilyen fura oknál fogva le szeretnél iratkozni akkor egyszerűen csak kattints bármelyik korábbi levelünk alján a “Leiratkozás” linkre.

Ez a funkció szintén csak regisztrációval elérhető. Jelentkezz be, kattints a jobb felső sarokban az “Hello [név]” feliratra, majd a megjelenő listában kattints a “Korábbi rendelések” linkre.

A GDPR szabályozásnak köszönhetően ezt már egyetlen kattintással megtehetjük. Bejelentkezést követően kattints a jobb felső sarokban az “Hello [név]” feliratra, majd a megjelenő oldal legtetején a “Személyes adatok törlése” gombra. Ha erre rákattintasz, akkor a rendszer automatikusan és véglegesen töröl minden hozzád kapcsolódó adatot, minden adatbázisból (kivéve a hírlevélről, amiről külön kell leiratkozni bármelyik levelünk alján a “Leiratkozás” linkre kattintva).

 

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

A Práter utca csak átvevőpontként üzemel így ott nincs árukészlet. A Száva utcában van a központunk, itt tervezünk, itt valósítunk meg, itt csomagoljuk a megrendeléseket, és ha rendszeresen megszakad a figyelem, az a hibák lehetőségét nagyban növeli, éppen ezért NEM fogadunk vásárlókat az irodában. Megértésedet köszönöm!

A legelső, hogy a sikeresen leadott megrendelés után feljön egy köszönő oldal, majd a rendszer küld egy automata visszaigazoló e-mailt a megadott címre. Ha ez az e-mail nem érkezett meg (a spam mappába sem), és 3 munkanap elteltével sem kapsz semmilyen levelet a rendeléseddel kapcsolatban, akkor joggal gyanakodhatsz arra, hogy valami bibi van. Ebben az esetben kérlek írj nekünk a kapcsolat oldalunkon, hogy segíteni tudjunk

A kuponod beváltására 2 helyen van lehetőség: a kosárban, majd az adatok kitöltése folyamán. A kosárban a képernyő bal oldalán láthatsz egy “Kupon kód” feliratot. Add meg a kuponod kódját, majd kattints a “Beváltás” gombra. Másodjára a rendelési adatok megadása közben lehetséges (a képernyő jobb oldalán): szintén egy kupon kód felirat és szövegdoboz jelenik meg.

A hűségpontokról tudnod kell, hogy csak a Törzsvásárlók tudják gyűjteni és beváltani, ami a hűségprogram egyik nagy előnye. A Törzsvásárlói programunkról itt tudhatsz meg többet.
Ha törzsvásárlónk vagy akkor a hűségpontjaidat a fizetési mód kiválasztásánál tudod beváltani (képet becsatolni)

A hűségpontok számát és érvényességét a felhasználói fiókodban tudod ellenőrizni, ha bejelentkezés után kattintasz a “Hello [név]” feliratra (jobb felső sarok) és lefelé görgetsz a “Hűségpontok” feliratig.

Egy beváltási hibának több oka is lehet, pl.: már lejárt, vagy a kis-nagy betűk eltérnek, esetleg ha Ctrl-C + Ctrl-V módszerrel másoltad át és maradt egy szóköz az elején vagy a végén. Ha nem sikerült megfejteni írj kérlek a kapcsolat oldalunkon és kiderítjük mi lehet a gond!

Mindig azon vagyunk, hogy azt kapd amit kértél a rendelésedben, azonban a rendszerünk sajátosságai miatt sajnos egy ajándék nem csak addig választható amíg tart a készlet. Előrendelési tételként tovább is engedi a gép kiválasztani - azonban sokszor alkalmi ajándékot adunk, amit nem tudunk pótolni - és emiatt küldünk mást helyette. Ezért kérlek ne haragudj ránk, ha nem azt kapod amit.

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

IGEN! :) A magnézium-olaj csomagunk mindössze egy magnézium-kloridból + egy pumpás flakonból áll, és amikor a magnézium-kloridot vízzel kevered össze akkor egy azonnal használható, olajos állagú oldatot kapsz mindenféle adalékanyag nélkül.

A termékek használatát igyekszünk minden esetben feltüntetni a címkén, azonban vannak olyan termékek amik hivatalosan nem arra a célra lettek engedélyeztetve, mint amelyet 1-1 cikkben az interneten olvashattál. Ez esetben kérlek ne keresd a terméken. 2 dolgot tehetsz: hagyatkozol arra amit olvastál, vagy kérdezhetsz tőlünk a kapcsolat oldalunkon, és legjobb tudásunk szerint segítünk.

Mindig szívesen fogadunk javaslatokat arra vonatkozóan, hogy mivel lenne érdemes bővülnünk! Ha mód adódik rá és elérhető valamelyik partnerünknél, akkor szívesen be is hozzuk.

Figyeljük azt, hogy mit-mennyire “szerettek”, milyenek a visszajelzések, folyamatosan alakítjuk a termék kínálatunkat, és amiről úgy gondoljuk, hogy hosszú távon nem állja meg a helyét, vagy megszűnik a beszerzési lehetőség, akkor azt kifuttatjuk, hogy új és még jobb dolgokat tudjunk helyette behozni. Előfordul persze az is, hogy valami csak átmenetileg nem kapható hosszabb ideig, ezért ha valamire kíváncsi vagy, akkor írj nekünk a kapcsolat oldalunkon és megmondjuk mi várható.

 

Egyéb kérdések

Törzsvásárlói programunk működéséről itt tudhatsz meg többet.

Úgy érzed Te is hiszel abban amiben mi? Osztod a nézeteinket és segíteni szeretnél az embereken? Számos termék kizárólagos hazai forgalmazója lévén javaslattal tudunk élni. Kérd nagykereskedelmi árlistánkat a kapcsolat oldalon keresztül.

Valamennyi ásványi anyagot, gyógynövényt, vagy olajat be tudunk szerezni nagyobb kiszerelésben is, egyszeri vagy rendszeres megbízás szerint. Ajánlatért írj nekünk a kapcsolat oldalunkon.

A telefonokat 9-17 óra között vesszük fel hétköznapokon, az e-mailekre 1-2 munkanapon belül válaszolunk. Ha egyik telefont sem tudjuk felvenni (esetleg épp meetinget tartunk, vagy csak simán nagyon-nagyon el vagyunk havazva teendőkkel) akkor igyekszünk mindenkit visszahívni. Ha nem ragaszkodsz a telefonhoz, akkor írj nekünk a kapcsolat oldalunkon!

Mielőtt bármit is publikálunk, legalább 2 ember átnézi azt a dolgot, ezzel együtt emberek vagyunk és hibázhatunk. Ha ezt jelzed nekünk azt nagyon megköszönjük! Hiba észlelése esetén írj nekünk a kapcsolat oldalunkon!

Az e-mailek válaszolási ideje max. 2 munkanap. Ha komplexebb a téma, vagy épp kampány időszakunk van és nagyon le vagyunk terhelve akkor előfordulhat a csúszás, de igyekszünk ezt a határidőt tartani.

Ezt szomorúan hallom :( Ha olyan kérésed, vagy kérdésed merül fel amire nem leltél itt választ, akkor írj nekünk rögvest a kapcsolat oldalon keresztül és igyekszünk a legjobb tudásunk szerint segíteni neked :)