A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

Fizetés - Garancia

 

Szállítás - Megrendelés

   

Egyéb


 

Fizetés - Garancia

Utánvétel: A csomag átvételekor készpénzben (a futárok csak készpénzt tudnak elfogadni)

Online fizetés - Simple Pay: Az online bankkártyás fizetést az országosan ismert és az MNB által felügyelt OTP Simple Pay biztosítja. Harmadik fél a folyamathoz semmilyen módon nem fér hozzá, sem mi, sem mások. A megrendelés leadását követően az oldal automatikusan átirányít a SimplePay titkosított felületére ahol a kártya adatok megadását követően el tudod végezni a fizetést.

Banki utalás: Rendelésed értékét banki előre utalással is tudod rendezni, mely adatokat megküldjük az automata rendelés-visszaigazolásban is.

JomTom Hungary Kft. - OTP
11705998-21309579-00000000

IBAN: HU48117059982130957900000000
SWIFT: OTPVHUHB

Készpénz: Csomagponton átvételkor, a helyszínen

Bankkártyával nálunk online tudsz fizetni az OTP Simple Pay zárt rendszerén keresztül. Ehhez nincs szükség regisztrációra, maximálisan biztonságos és sem mi, sem más nem lát semmit a banki adataidból! Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az utánvétes fizetést.

Minden esetben mi fizetjük a szállítás alapdíját akkor, ha kosaradnak a bruttó értéke meghaladja az ingyenes szállítási értékhatárt (20.000 Ft) valamint, ha egy ingyenes szállítást hirdető kampányunk alatt rendelsz. Azonban minden futárszolgálatnál van egy ún. utánvét díj, ami olyan, mint egy kezelési költség. Ezt minden esetben kiszámlázzuk. Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az online bankkártyás fizetést.

A sikertelen fizetést követően (ha be voltál jelentkezve a rendelés alatt) azonnal kapsz tőlünk egy e-mailt “FIZETÉSI HIBA - Ez most nem sikerült :(“ címmel. Ebben találsz egy linket, amire kattintva meg tudod ismételni a fizetést, ill. mellékeltük banki adatainkat is arra az esetre ha inkább utalnál. Ha máshogyan szeretnél fizetni, vagy nem kaptál ilyen levelet akkor írj nekünk a kapcsolat oldalunkon és segítünk :)

Ez egy érdekes dolog, hisz az ember azt hinné, hogy a befizetés díjmentes. Magánszemélyek részére tényleg az, viszont a cégek számlájára csak egy kezelési költség fejében lehet. Esetünkben az OTP számlánkra ez 280 Ft / befizetés. Mivel a befizetés alkalmával a bankfiókban erről nem tájékoztatnak téged, kérlek légy körültekintő! Ezt a díjat nem a befizetett összegből vonják le, hanem a számlánkról, ezért készpénzes befizetés esetén fenntartom a jogot, hogy a plusz költség megfizetéséig az árukiadást visszatartjuk.

Amilyen hirtelen lelkesedéssel megvásároltunk egy terméket, olyan hirtelen el is mehet tőle a kedvünk. Vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. Esetleg kaptunk a szomszédtól.... Kellemetlen, de van megoldásunk! Minden termékünkre 30 nap pénz-visszafizetési garanciát vállalunk (törzsvásárlóinknak a JomTom címkés termékekre számla nélkül is). Fontos tudni, hogy a visszaküldés díja minden esetben téged terhel, és nem térítjük vissza. Ha vissza szeretnél küldeni valamit, csak írj nekünk előtte a kapcsolat oldalunkon a termék és a számlaszám megjelölésével.

A csomagot ide címezd: Csomagpont Logisztikai Kft./ JomTom Hungary Kft., 1087 Budapest, Asztalos Sándor út 12./a

A pénz-visszafizetést kizárólag banki utalással tudjuk teljesíteni, amire 8 napos határidőt vállalunk!

Ha nem azt kaptad amit megrendeltél, vagy egyáltalán nem is kaptad meg akkor az a legfontosabb, hogy megnyugodj hiszen mindenben a segítségedre vagyunk! :) Egyrészt minden csomag összekészítését kamerával rögzítjük, másrészt kivétel nélkül minden esetben korrigáljuk a hibánkat és elpostázzuk a lemaradt terméke(ke)t a saját költségünkön! Ha ilyen problémád támad, csak írj nekünk a termék és a számlaszám megjelölésével.

Nem beszélünk mellé, ez sajnos előfordulhat. Természetes anyagok lévén (mesterséges tartósítószerek hiányában) előfordul nagy ritkán, hogy a termék amit küldünk avas. Ilyenkor a finom, friss illat helyett szúrós, kellemetlen szagot lehet érezni. Semmi gond, ez a természet rendje! Ha ilyet tapasztalsz írj nekünk és kicseréljük, vagy visszautaljuk a termék árát. Kérlek az e-mailben jelöld a terméke(ke)t és a számlaszámot is.

 

Szállítás - Megrendelés

     

MPL

max. 30 kg

1 kg

1499 Ft

2 kg

1599 Ft

3 kg

1699 Ft

4 kg

1850 Ft

5 kg

1899 Ft

10 kg

2150 Ft

15 kg

2300 Ft

20 kg

2650 Ft

25 kg

2950 Ft

30 kg

3500 Ft

Utánvét +390 Ft

20.000 Ft felett

390 Ft / INGYENES*

 

 

 

Foxpost

max. 25 kg

25 kg

990 Ft

  Utánvét +390 Ft

20.000 Ft felett

390 Ft / INGYENES*


Csomagpont
Teréz körút 32. fszt. 2./a

max. 25 kg

25 kg

950 Ft

10.000 Ft felett

INGYENES!

     

*online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás esetén

 

Házhozszállítás futárszolgálattal

Szálltási idő: 1-2 munkanap
Házhozszállítás, 2x-i kézbesítéssel. Budapesten belül az 5PL futárszolgálattal, vidéken a Magyar Posta futárszolgálata által. Vidéki kézbesítés esetén a másodszori sikertelen kézbesítést követően a csomag leadásra kerül a legközelebbi postán, ahol értesítést követően további 5 munkanapig átvehető. 

 

 



Csomagpont - Teréz körút

Átvételi lehetőség partnerünk üzletében.
Csomagpont Logisztika – 1066 BUDAPEST TERÉZ KRT. 32. FSZ. 2/A
Nyitvatartás: H-P 10-18
Beszállítás ideje: 1-3 munkanap
Őrzési idő: 10 munkanap
A helyszínen csak készpénzzel tudsz fizetni.

 

FoxPost

Kényelmesen és könnyedén átveheted csomagjaidat a FoxPost, országos csomagautomata hálózat bármelyik pontján. 
Beszállítás ideje: 1-3 munkanap
Őrzési idő:
 5 munkanap
Az automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni.

 

Normál esetben (ha minden van raktáron) akkor a csomagodat a rendelés vagy a fizetés beérkezésétől számított 1-2 napon belül átadjuk a futárnak, amit a következő napon kézbesítenek. Ha valami probléma lépne fel akkor mindenképpen megkeresünk téged!

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi árat tudjunk adni a szállításra.

Igen, Budapesten 1 helyszínt biztosít az egyik megbízható partnerünk, a Csomagpont Logisztika Kft.

Részletes információkért görgess feljebb!

A kuponod beváltására 2 helyen van lehetőséged: a kosárban és az rendelési adatok kitöltése folyamán. A kosárban láthatsz egy “Kupon kód” feliratot, add meg a kuponod kódját, majd kattints a “Beváltás” gombra. A rendelési adatok megadása közben szintén.

A hűségpontjaidat a fizetési mód kiválasztásánál tudod beváltani egy csúszka segítségével. Fontos! Hűségpontokat csak a törzsvásárlóink kapnak.

A hűségpontok számát és érvényességét a felhasználói fiókodban tudod ellenőrizni, ha bejelentkezés után kattintasz a “Hello [név]” feliratra (jobb felső sarok) és lefelé görgetsz a “Hűségpontok” feliratig. Fontos! Hűségpontokat csak a törzsvásárlóink kapnak.

Egy beváltási hibának több oka is lehet, pl.: már lejárt, vagy a kis-nagy betűk eltérnek, esetleg ha Ctrl-C + Ctrl-V módszerrel másoltad át és maradt egy szóköz az elején vagy a végén. Ha nem sikerült megfejteni írj kérlek és kiderítjük mi lehet a gond!

Mindig azon vagyunk, hogy azt kapd amit kértél a rendelésedben, azonban a rendszerünk sajátosságai miatt sajnos egy ajándék nem csak addig választható amíg tart a készlet. Előrendelési tételként tovább is engedi a gép kiválasztani - azonban sokszor alkalmi ajándékot adunk, amit nem tudunk pótolni - és emiatt küldünk mást helyette. Ezért kérlek ne haragudj ránk, ha nem azt kapod amit.

 

Egyéb

Úgy érzed Te is hiszel abban amiben mi? Osztod a nézeteinket és segíteni szeretnél az embereken? Számos termék kizárólagos hazai forgalmazója lévén javaslattal tudunk élni. Írj nekünk a nagykereskedelmi árlistánkért.

Valamennyi ásványi anyagot, gyógynövényt, vagy olajat be tudjuk szerezni nagyobb kiszerelésben is, egyszeri vagy rendszeres megbízás szerint. Ajánlatért írj nekünk!

Ezt szomorúan hallom :( Ha olyan kérésed - kérdésed merül fel amire nem leltél itt választ, akkor írj nekünk rögvest a kapcsolat oldalon keresztül és igyekszünk a legjobb tudásunk szerint segíteni neked :)

Keresés