A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

  • Hogyan tudok fizetni?

  • Lehet a futárnál / személyes átvételnél bankkártyával fizetni?

  • Ha ingyenes a szállítás, miért van utánvét díj?

  • A bankkártyás fizetés sikertelen volt, mit tegyek ilyenkor?

  • Sikeres volt a bankkártyás fizetés, miért nem kapok értesítést erről?

  • Mikor utaljak, ha nincs raktáron valamelyik termék?

  • Miért nincs számla a csomagban?

  • Miért feláras a bankfiókban történő készpénzes befizetés?

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

  • Mennyibe kerül a szállítás?

  • Hogyan működik a szállítás menete?

  • Mikorra várhatom a csomagom?

  • Mikor értesülök a szállítás pontos idejéről?

  • Külföldi címre is tudok rendelni?

  • Személyesen is át tudom venni a rendelésemet?

  • Miért nem vehetem át a Száva utcai irodában a csomagomat? Ott lakom a közelben, praktikus lenne…

  • Nem érek rá átvenni a megadott időben a rendelésemet, mi a megoldás?

  • Átveheti helyettem más (ismerős, családtag, barát) is a csomagomat?

  • Mi történik akkor, ha nem tudtam átvenni a csomagot, de szükségem volna rá?

  • Egynéhány termék előrendelhető volt, így mikor érkezik a csomag?

 

Garancia, termékcsere

  • Nem azt kaptam, amit megrendeltem, mi lesz most?!

  • Ajajj, rossz szaga van, szerintem avas…

  • Nekem erre nincs szükségem, hova küldjem vissza?

  • Pénz-visszafizetés esetén mennyi idő alatt kapom meg az összeget?

 

Regisztráció és adatmódosítással kapcsolatos kérdések

  • Miért regisztráljak, mikor telefonon / e-mailben is leadhatok rendelést?

  • Regisztrálni szeretnék, de nem tudom hogyan…

  • Máshová kérem a szállítást, hol jelezzem?

  • Elfelejtettem a jelszavam, hogyan kérhetek újat?

  • Hol tudom a regisztrált adataimat módosítani?

  • Hogyan tudok fel / leiratkozni a hírlevélről?

  • Hol látom a korábbi rendeléseimet?

  • Minden itt tárolt adatomat törölni szeretném, hol tehetem ezt meg?

 

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

  • Miért fontos megrendelést leadnom, miért nem tudok bármikor “beugrani”, mikor arra járok?

  • Hogyan rendeljek?

  • Honnan tudom, hogy sikertelen volt a rendelés?

  • Van kupon kódom / hűségpontom, hogy tudom beváltani?

  • A hűségpontjaim számát/érvényességét hol tudom ellenőrizni?

  • Miért nem tudom beváltani a kuponomat?

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

  • Mikor érkezik?

  • A magnézium olaj tényleg csak magnéziumból és vízből áll?

  • Honnan tudom mennyit és mikor kell használni a termékből?

  • Csomagban tényleg olcsóbban jutok hozzá?

  • Forgalmazzák (XY gyártó) termékeit?

  • Régen árulták (XY terméket), most miért nincs?

 

Egyéb kérdések

  • Hogyan leszek Törzsvásárló?

  • Telefonon, e-mailben? Mikor lehet minket elérni, és miért vagyunk olykor elérhetetlenek?

  • Hibát találtam az oldalon, hol jelezzem?

  • Mennyi idő alatt kapok választ a nektek címzett e-levelemre?

  • Nem találtam megoldást a problémámra :(

 

  1. Regisztráció
  2. A rendelés menete
  3. A rendelés után
  4. Milyen probléma adódhat?
  5. Raktári állapotok
  6. Milyen árakat látok?
  7. Személyes átvétel
  8. Szállítási információk
  9. Fizetési információk
  10. Törzsvásárlói rendszerünk
  11. Garancia
  12. Weboldalunk tartalma

 

Regisztráció

Webáruházunkban a regisztráció 1 perc, és ingyenes, de nem kötelező! Enélkül is lehet megrendelést leadni, ám a regisztrációnak megvan az előnye.

  1. Elég csak egyszer megadni az adatait

  2. Élvezheti a törzsvásárlói rendszerünk minden előnyét

A regisztráció menete

  1. Kattintson a jobb felső sarokban található "Regisztráció" feliratra

  2. Válassza ki felül, hogy magánszemélyként, vagy jogi személyként kíván regisztrálni

  3. Töltsön ki minden piros *-val ellátott mezőt

  4. Ha máshová kéri a szállítást, mint a számlázást, kattintással vegye ki a pipát és töltse ki az itt szükséges adatokat

  5. Ha szeretne hírlevelet kapni a hírekről, tippekről, újdonságokról, hagyja bent a pipát

  6. Kattintson a "Tovább" gombra, és készen is vagyunk

 

A rendelés menete

Megrendelést a webáruházunkban, e-mailen a nap 24 órájában le tud adni, míg telefonon 10-17 óra között állunk rendelkezésére. Minden adatot szigorúan, az adatkezelési elveink alapján őrzünk és harmadik fél számára nem adjuk ki!

Így adhat le megrendelést a weben

  1. A kiválasztott termék(ek)et tegye kosárba a "kosár" ikon gombra kattintva
  2. A rendszer 2 lehetőséget ajánl: befejezheti rendelését a "Tovább a kosárhoz" gombra kattintva, vagy folytathatja a "Tovább válogatok" gomba kattintva
  3. A kosárban egy összefoglalót lát a termékekről.
  4. A jobb oldalon tud ajándékot választani egy legördülő listából, ha arra jogosult, illetve bal oldalo kupont beváltani
  5. Ha mást nem kíván kosárba tenni, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra
  6. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, de vásárolhat regisztráció nélkül is
  7. Válassza ki a korábban megadott adatok közül a szállítási & számlázási címet, vagy kattintson a "Módosít" gombra, vagy ha teljesen más címet akkor az "Új címet adok meg" melletti karikára, és kattintson a "Tovább" gombra
  8. Válasszon szállítási módot, és kattintson a "Tovább" gombra
  9. Válasszon fizetési módot és kattintson a "Tovább" gombra
  10. Az összesítő alatt lát egy megjegyzés ablakot, ahol írhat a futárnak megjegyzést pl.: rossz a csengő, harap a kutya, stb.
  11. Pipálja be ha elfogadja a vásárlási feltételeket
  12. Kattintson a "Megrendelés" gombra
  13. Ha bankkártyás fizetést választott, akkor a rendszer átirnyítja a Barion védett oldalára
  14. A rendelés akkor sikeres, ha megjelenik a "Köszönjük megrendelését!" felirat

 

A rendelés után

Ha a rendelés sikeresen beérkezett hozzánk, és erről Ön is kap visszaigazolást, akkor 1-2 napon belül átadjuk a futárszolgálatnak, vagy személyes átvétel esetén értesítjük az átvételről. A csomagfeladásról minden esetben e-mailt küldünk mi, és a futárszolgálat is. Ha valamilyen probléma lép föl, úgy mielőbb felvesszük Önnel a kapcsolatot!

 

Milyen probléma adódhat?

  1. Nincs a rendelt termék: készletünket próbáljuk minél inkább naprakészen tartani, azonban előfordulhat tévedés. Ha nincs a rendelt termék, értesítjük, hogy mikorra tudnánk beszerezni, és ha szeretné megvárjuk, ha nem akkor nélküle küldjük a csomagot.

  2. A bankkártyás fizetés sikertelen: ilyen esetben nem lehet visszalépni és fizetési módot váltani. Fog kapni tőlünk egy automata levelet, amiben egy link segítségével meg tudja ismételni az online fizetést, illetve megadjuk banki adataink is, ha inkább utalni szeretne

  3. Nem érkezik rendelés-visszaigazolás: valószínűleg gond van a szerverünkkel, vagy rossz a megadott e-mail cím, vagy sikertelen a rendelés leadása. Kérjük írjon nekünk az info [kukac] jomtom.hu címre, vagy hívjon a +3630-188-9595 számon és szívesen segítünk

  4. Fizetési / Szállítási módot szeretne váltani, vagy lemondani a rendelést: Kérjük írjon nekünk az info [kukac] jomtom.hu címre, vagy hívjon a +3630-188-9595 számon és szívesen segítünk

 

Raktári állapotok

  1. Raktáron: A terméket azonnal tudjuk postázni, vagy személyesen átadni

  2. Nincs raktáron:  Az ilyen termékeket nem lehet megrendelni, csak értesítést kérni. Mindent elkövetünk a gyors beszerzés érdekében, azonban ez eltarthat 1-4 hétig

 

Milyen árakat látok?

Minden esetben az ÁFA-t tartalmazó bruttó árakat, szállítási költség nélkül.

 

Személyes átvétel

1083 Budapest, Práter u. 65. (116-os kaputelefon). Ez kizárólag átvevőpontként üzemel, vagyis csak megrendelést lehet átvenni. Kérjük minden esetben várja meg a második visszaigazoló e-mailünket!

H-Sz-P
16:00-19:00
K-Cs - Zárva

A parkolás a ház előtt viszonylag egyszerű, de fizetős!

 

A Száva utcai irodánkban a megrendelés átvétel megszűnt!

 

 

 

Szállítási információk

Szállítási mód Részletek Korlát Szállítási idő (munkanap) Összeg / Súly Ára (bruttó)
FOXPOST Leírás: Forgalmas csomópontokon elhelyezett csomagautomaták
Őrzési idő: 3 naptári nap
Egyéb: Az automatánál csak bankkártyával lehet fizetni!
25 kg 1 munkanap
0 - 9.999 1070 / 750*
10.000 - 320 / INGYENES*
GLS Leírás: Házhozszállítás, 2x-i próbálkozással.
Egyéb: Bankkártyával a futárnál nem lehet fizetni, kérjük válassza helyette a biztonságos online bankkártyás fizetést!
30 kg 1 munkanap 0 - 3 kg 1240 / 990*
3 - 5 kg 1370 / 1120*
5 - 10 kg 1560 / 1310*
10 - 15 kg 1560 / 1390*
15 - 20 kg 1800 / 1550*
20 - 25 kg 1900 / 1650*
25 - 30 kg 2110 / 1860*
15.000 - 250 / INGYENES*
GLS Csomagpont Leírás: Csomagját az ország +650 pontján átveheti
Őrzési idő: 5 naptári nap
Egyéb: Bankkártyás fizetési lehetőség átvételkor nincs, az átvételnél igazolni kell magunkat.
20 kg 1 munkanap 0 - 2 kg 1160 / 950*
2 - 5 kg 1180 / 970*
5 - 10 kg 1220 / 1010*
10 - 15 kg 1250 / 1040*
15 - 20 kg 1280 / 1070*
15.000 - 210 / INGYENES*
Személyes átvétel
(Práter utca)
Helyszín: 1083 Bp. Práter u. 65 - 116-os kaputelefon (csak megrendelés átvétel)
Őrzési idő: 10 nap
Egyéb: A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni!
5 kg 1-3 munkanap - INGYENES!

* Előre utalás esetén, vagy online bankkártyával
* Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy 2000 Ft alatti megrendelésnél, postai kézbesítés esetén 200 Ft kezelési költséget számolunk fel!

 

Fizetési információk

Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben a futárnak / eladónak (FoxPost automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, és a GLS kiszállításnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre!)

Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetést az MNB által felügyelt Barion online fizetési megoldások titkosított felülete biztosítja
Barion - Online bankkártyás fizetési rendszer

Banki utalás: Rendelése értékét banki előre utalással is tudja rendezni

JomTom Hungary Kft.
11705998-21309579-00000000

IBAN: HU48117059982130957900000000
SWIFT: OTPVHUHB

Készpénz: Személyes átvételnél a helyszínen

 

Törzsvásárlói rendszerünk

A törzsvásárlói renszerünk működését ide kattintva tekintheti meg.

 

Garancia

100%-ban hiszünk a termékeinkben és abban, hogy a minőséget képviseljük, mégis számunkra az Ön véleménye a legfontosabb! Ezért a teljes kínálatunkra, a számla kiállításától számított 30 napig, 100% pénz-visszafizetési garanciát vállalunk! Ezzel is szeretnénk levenni válláról a terhet, hogy tényleg azt próbálja ki, amit szeretne.

Hogyan juttassam el a nem tetsző terméket?

Ha erre jár, behozhatja személyesen, de postán is fogadjuk, ajánlott csomagként, a vásárlást igazoló számlával! Utóbbi esetben utalással rendezzük a visszatérítést, ám a postaköltség minden esetben a vevőt terheli.
Figyelem! Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!

Postázási cím: JomTom Hungary Kft., 1107 Budapest, Száva utca 9. - C/III.

 

Weboldalunk tartalma

Honlapunk szabadon böngészhető, az olvasáshoz semmilyen adatot nem kell megadnia. A cikkek tartalmában előfordulhat olyan tartalom, mely teljes egészében csak regisztrált vásárlóink számára elérhető. A regisztráció 1 perc és ingyenes. A regisztráció során megadhatja, hogy kér-e hírlevelet, illetve leíratkozhat hírlevél listánkról. Ha nem szabadon elérhető tartalmat kíván olvasni, a rendszer tájékoztatást küld, hogy regisztráljon, vagy lépjen be a regisztrációs adatokkal.

Időnként előfordulhat, hogy éppen szerkesztés vagy feltöltés közben talál olyan tartalmat, melyet olvasni kíván. Ha a rövid tartalom elérhető, de belépve is tájékoztató üzenet jelenik meg, javasoljuk próbálja meg később vagy 1 nap múlva megnyitni.

 

Valamilyen kérdése válasz nélkül maradt? Írjon nekünk!