A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

Fizetés - Garancia

 

Szállítás - Megrendelés

   

Egyéb


 

Fizetés - Garancia

Utánvét: A csomag átvételekor készpénzben a futárnak / eladónak (FoxPost automatánál csak bankkártyával, és a GLS futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre!)

Bankkártyás fizetés: Az online bankkártyás fizetést az MNB által felügyelt Barion online fizetési megoldások titkosított felülete biztosítja.
Barion - Online bankkártyás fizetési rendszer

Banki utalás: Rendelésed értékét banki előre utalással is tudod rendezni!

JomTom Hungary Kft. - OTP
11705998-21309579-00000000

IBAN: HU48117059982130957900000000
SWIFT: OTPVHUHB

Készpénz: Személyes átvételnél a helyszínen

Bankkártyával nálunk csak online lehet fizetni, az MNB által felügyelt, magyar fejlesztésű Barion rendszerén keresztül. Ehhez nincs szükség regisztrációra, maximálisan biztonságos és sem mi, sem más nem lát semmit a banki adataidból! Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az utánvétes fizetést.

Minden esetben mi fizetjük a szállítás alapdíját akkor, ha kosaradnak a bruttó értéke meghaladja az ingyenes szállítási értékhatárt (15.000 Ft) valamint, ha egy ingyenes szállítást hirdető kampányunk alatt rendelsz. Azonban minden futárszolgálatnál van egy ún. utánvét díj, ami nagyjából olyan, mint a kezelési költség, és ezt már nem tudjuk átvállalni, így minden esetben kiszámlázzuk (FoxPost 320 Ft, GLS 250 Ft). Ha alternatív megoldást szeretnél választani, akkor javasoljuk a banki utalásos vagy az online bankkártyás fizetést.

A sikertelen fizetést követően (ha be voltál jelentkezve a rendelés alatt) azonnal kapsz tőlünk egy e-mailt “FIZETÉSI HIBA - Ez most nem sikerült :(“ címmel. Ebben találsz egy linket, amire kattintva meg tudod ismételni a fizetést, ill. mellékeltük banki adatainkat is arra az esetre ha inkább utalnál. Ha máshogyan szeretnél fizetni, vagy nem kaptál ilyen levelet akkor írj nekünk a kapcsolat oldalunkon és segítünk :)

Ez egy érdekes dolog, hisz az ember azt hinné, hogy a befizetés díjmentes. Magánszemélyek részére tényleg az, viszont a cégek számlájára csak egy kezelési költség fejében lehet. Esetünkben az OTP számlánkra ez 280 Ft / befizetés. Mivel a befizetés alkalmával a bankfiókban erről nem tájékoztatnak téged, kérlek légy körültekintő! Ezt a díjat nem a befizetett összegből vonják le, hanem a számlánkról, ezért készpénzes befizetés esetén fenntartom a jogot, hogy a plusz költség megfizetéséig az árukiadást visszatartjuk.

Amilyen hirtelen lelkesedéssel megvásároltunk egy terméket, olyan hirtelen el is mehet tőle a kedvünk. Vagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket. Esetleg kaptunk a szomszédtól.... Kellemetlen tud lenni, de erre is van megoldás! Minden eladott termékünkre 30 nap pénz-visszafizetési garanciát vállalunk (törzsvásárlóinknak a JomTom címkés termékekre számla nélkül is). Fontos tudni, hogy a visszaküldés díja minden esetben téged terhel, és nem térítjük vissza. Ha vissza szeretnél küldeni valamit, kérlek írj nekünk előtte a kapcsolat oldalunkon a termék és a számlaszám megjelölésével.

A csomagot ide címezd: JomTom Hungary Kft., 1107 Budapest, Száva utca 9.

A pénz-visszafizetést kizárólag banki utalással tudjuk teljesíteni, amire 8 napos határidőt vállalunk!

Ha nem azt kaptad amit megrendeltél, vagy egyáltalán nem is kaptad meg akkor az a legfontosabb, hogy megnyugodj hiszen mindenben a segítségedre vagyunk! :) Egyrészt minden csomag összekészítését kamerával rögzítjük, másrészt kivétel nélkül minden esetben korrigáljuk a hibánkat és elpostázzuk a lemaradt terméke(ke)t a saját költségünkön! Ha ilyen problémád támad, kérlek írj nekünk a termék és a számlaszám megjelölésével.

Nem beszélünk mellé, ez sajnos előfordulhat. Természetes anyagok lévén (mesterséges tartósítószerek hiányában) előfordul nagy ritkán, hogy a termék amit küldünk avas. Ilyenkor a finom, friss illat helyett szúrós, kellemetlen szagot lehet érezni. Semmi gond, ez a természet rendje! Ha ilyet tapasztalsz írj nekünk és kicseréljük, vagy visszautaljuk a termék árát. Kérlek az e-mailben jelöld a terméke(ke)t és a számlaszámot is.

 

Szállítás - Megrendelés

     

FOXPOST
automata

max. 20 kg

0 - 14.999

750

  Az utánvét +320 Ft
   

15.000 Ft -

320 / INGYENES*


GLS
futár

max. 20 kg

0 - 2 kg

1050

2 - 3 kg

1220

3 - 5 kg

1350

5 - 10 kg

1590

10 - 15 kg

1690

15 - 20 kg

1890

Az utánvét +350 Ft
   

15.000 Ft -

350 / INGYENES*


GLS
Csomagpont

max. 20 kg

0 - 20 kg

890

  Az utánvét +260 Ft
   

15.000 Ft -

260 / INGYENES*


Személyes átvétel
(Práter utca)

max. 5 kg

-

INGYENES!

* banki utalás vagy online bankkártyás fizetés esetén

 

GLS Csomagpont

Az ország +650 pontján található pontok egyikén is át tudod venni. E-mailt kapsz a feladás- és a megérkezés napján sms-el kiegészülve.
Bankkártyás fizetési lehetőség átvételkor sajnos nincs, helyette ajánljuk a biztonságos online bankkártyás fizetést
Szállítási idő 1 munkanap és 5 naptári napig őrzik

                        

FoxPost

Forgalmas csomópontokon elhelyezett csomagautomaták.
Az automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni
Szállítási idő 1 munkanap és 3 naptári napig őrzik


Személyes átvétel

1083 Bp. Práter u. 65 - 116-os kaputelefon (csak megrendelés átvétel). Őrzési idő 10 naptári nap és a helyszínen csak készpénzzel tudsz fizetni

 

GLS

Házhoz szállítás, 2x-i kísérlettel. E-mailt kapsz a feladás- és a megérkezés napján sms-el kiegészülve.a futár mobilszámával és egy 3 órás ablakkal. Bankkártyával a futárnál sajnos nem lehet fizetni, helyette ajánljuk a biztonságos online bankkártyás fizetést
Szállítási idő 1 munkanap

 

Normál esetben (ha minden van raktáron) akkor a csomagodat a rendelés vagy a fizetés beérkezésétől számított 1-2 napon belül átadjuk a futárnak, amit a következő napon kézbesítenek. Ha valami probléma lépne fel akkor mindenképpen megkeresünk téged!

Igen! A GLS-nek köszönhetően már a határainkon túl is küldhetünk csomagokat, melyek díjszabását alább tekintheted meg:

(külföldi díjtáblázat feltöltés alatt)

Igen, Budapesten a VIII. Práter utca 65. szám alatt található átvevő pontunkon. Fontos! A Práter utcában csak megrendeléseket viszünk be, ezért a rendelést nincs lehetőség kiegészíteni a helyszínen.
Átvételi idők: H-Sz-P 16-19 óra között. Ha ezek az időpontok számodra nem jók kérjük írj nekünk és kitalálunk egy megoldást!

A kuponod beváltására 2 helyen van lehetőséged: a kosárban és az rendelési adatok kitöltése folyamán. A kosárban láthatsz egy “Kupon kód” feliratot, add meg a kuponod kódját, majd kattints a “Beváltás” gombra. A rendelési adatok megadása közben szintén.

A hűségpontjaidat a fizetési mód kiválasztásánál tudod beváltani egy csúszka segítségével. Fontos! Hűségpontokat csak a törzsvásárlóink kapnak.

A hűségpontok számát és érvényességét a felhasználói fiókodban tudod ellenőrizni, ha bejelentkezés után kattintasz a “Hello [név]” feliratra (jobb felső sarok) és lefelé görgetsz a “Hűségpontok” feliratig. Fontos! Hűségpontokat csak a törzsvásárlóink kapnak.

Egy beváltási hibának több oka is lehet, pl.: már lejárt, vagy a kis-nagy betűk eltérnek, esetleg ha Ctrl-C + Ctrl-V módszerrel másoltad át és maradt egy szóköz az elején vagy a végén. Ha nem sikerült megfejteni írj kérlek és kiderítjük mi lehet a gond!

Mindig azon vagyunk, hogy azt kapd amit kértél a rendelésedben, azonban a rendszerünk sajátosságai miatt sajnos egy ajándék nem csak addig választható amíg tart a készlet. Előrendelési tételként tovább is engedi a gép kiválasztani - azonban sokszor alkalmi ajándékot adunk, amit nem tudunk pótolni - és emiatt küldünk mást helyette. Ezért kérlek ne haragudj ránk, ha nem azt kapod amit.

 

Egyéb

Úgy érzed Te is hiszel abban amiben mi? Osztod a nézeteinket és segíteni szeretnél az embereken? Számos termék kizárólagos hazai forgalmazója lévén javaslattal tudunk élni. Írj nekünk a nagykereskedelmi árlistánkért.

Valamennyi ásványi anyagot, gyógynövényt, vagy olajat be tudjuk szerezni nagyobb kiszerelésben is, egyszeri vagy rendszeres megbízás szerint. Ajánlatért írj nekünk!

Ezt szomorúan hallom :( Ha olyan kérésed - kérdésed merül fel amire nem leltél itt választ, akkor írj nekünk rögvest a kapcsolat oldalon keresztül és igyekszünk a legjobb tudásunk szerint segíteni neked :)

Keresés