A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Menü

MILYEN FOLYAMATOKRA HAT POZITÍVAN AZ  L-ARGININ?

 

Stresszes az életed? Néha túlzásba viszed az edzést? Akkor az L-Arginin a segítségedre lehet. 

Az L-arginin nem esszenciális aminosav - azaz a test képes előállítani, de a termelése a kor előrehaladtával, a stresszes életmóddal, a megnövekedett fizikai igénybevétellel lecsökken. Mivel számos területen van nagy szerepe a szervezeted működésében érdemes a kellő szintjéről gondoskodni.

Az L-arginin természetes forrásai: sertéshús, marha, csirke, pulyka, halfélék, szójabab, mogyoró, dió, quinoa, tökmag, szezámmag, zab, búzacsíra, rizs, tejtermékek.

 

Az L-arginin pozitív hatásai lehetnek:

 

- szabályozza a vérkeringést és a vérnyomást, jótékony hatással lehet a gyulladások csökkentésében, a szív- és érrendszer egészségének megőrzésében

- csökkentheti a koleszterin- és triglicerid szintet

- mérsékelheti az éhomi vércukorszintet, segíthet a cukorbetegség megelőzésében

- gyakran alkalmazzák a mellkasi fájdalmak (angina pectoris) kezelésére

- megakadályozza a vérrögök képződését (trombózis)

- stimulálja bizonyos hormonok termelését. Ilyenek a növekedéshez szükséges hormonok és az inzulin. Ezáltal segíthet a glükóz felvételében, valamint az energiatermelésben. Hatására javulhat a fizikai teljesítmény, az állóképesség és az izmok erőszintje. Növelheti az edzés intenzitását és gyorsíthatja a regenerációt.

- mivel hatékonyan fokozza a véráramlást, elősegíti az izom- és ízületi szövetekhez a tápanyagok és az oxigén eljuttatását

- küzd az öregedés ellen

- gyorsíthatja a sebgyógyulást

- csökkenti a szorongásos tüneteket

- segíthet a fogyásban, mivel bebizonyították, hogy serkenti a zsíranyagcserét

 

Az L-arginin kedvező hatásait a jobb erőnlét és a jó közérzet biztosítása érdekében neked is érdemes kihasználni.
Javasolt napi 1 csapott mokkáskanál (1,5g) L-arginin fogyasztása, amit vízben vagy gyümölcslében elkeverve edzés előtt és/vagy ébredés után érdemes kivitelezni.

Figyelmeztetés: Nem javasolt a fogyasztása az állapotos hölgyeknek, a szoptató anyáknak, az alacsony vérnyomással küzdőknek, a skizofréniában szenvedőknek, a cukorbetegeknek, illetve vérnyomáscsökkentőt szedőknek.

 

 

Keresés