A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Menü

Milyen vitaminokat pótoljunk ősszel?

“Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak”... Na jó, azért még nem teljesen, de bizonyára már Te is felvetted a dolgos hétköznapok fonalát. Előbb-utóbb ki fog ürülni a vitaminkészlet, amit pótolni kell, különben hamar ledönt a fáradtság és mindenféle betegség!

C-vitamin: 

Az biztos, hogy a C-vitamin szerepe az erős immunrendszerben egyenesen vitathatatlan.
Ami már nem olyan közismert a C-vitaminról, hogy a szép bőr egyik alapfeltétele. Simíthatja a ráncokat, javíthatja a kollagén- ellátmányt, és mindent elkövet, hogy a bacik ne jussanak át a sejtek falán.
A C vitamin szembeszállhat a oxidatív stresszel, amiből kialakulhat cukorbetegség vagy magas vérnyomás.
Megelőzheti a meszes lerakódásokat, ami alapvetően csökkentheti a szív-és érproblémákat.
C-vitamin források: citrusfélék, paprika, eper, brokkoli, kelbimbó, kivi, csipkebogyó, karfiol.

D-vitamin: 

A D-vitamin különösen akkor lesz fontos, ha egyre jobban lecsökkennek a napsütéses órák. NAPI 6 pohár tej vagy egy szelet lazac fedezhetné a napi javasolt D-vitamint. 
Valljuk be, ezt nem fogod nap, mint nap elfogyasztani, szóval inkább egy jó D-vitamin készítmény jelentheti az ésszerű utat.
A D-vitamin szezonális betegségekkel szemben erősítheti immunrendszeredet, illetve megelőzheti a csontritkulást, fogproblémákat! 

Őszre javasoljuk Neked a híres “szabadgyök harcost”, az E-vitamint!
Amellett, hogy kiváló öregedésgátló lehet, remekül hidratálhatja a bőrt, főleg majd ha jönnek a csípős szelek. Jót tesz a szívnek is, mert védheti a koszorúereket.

E-vitamin:

Légyszennyezett területen élsz?
Akkor számodra kiemelkedően fontos, ugyanis az E-vitamin részt vehet az ebből származó károk enyhítésében!
Ezeket fogyaszd: tökmag-és olíva olaj, mogyoró, mandula, húsfélék, tojás, máj, édesburgonya.

EGY BÓNUSZ nyomelemet is javasolnánk:

A cink is immunrendszer-támogató, küzd a vírusok ellen, csökkentheti a bélrendszeri gyulladásokat.
Támogathatja a normál idegrendszeri működést, szabályozhatja a szénhidrát-anyagcserét.

 

 

 

Keresés