A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Menü

POSZT-COVID: HOGYAN KÜZDJ AZ ÁLMATLANSÁG ELLEN?


Már több mint két éve megváltozott az életünk, a mindennapjainkat sötét árnyékként borította be a láthatatlanul, de annál félelmetesebben köztünk settenkedő veszély: a covid-járvány. Szinte nincs is olyan ember, aki valamilyen szinten ne lett volna érintett általa: volt, aki az ismerőseit, szeretteit veszítette el, volt, aki maga is megbetegedett. 
A COVID sajátossága, hogy a gyógyulás nem mindig teljes, hanem - még egy enyhébb lefolyású megbetegedés után is -  változatos tünetek maradhatnak vissza. Ez a poszt-covid szindróma, ami számtalan kellemetlenséget okozhat, rontva ezzel az életminőségedet. 
 

A poszt-covid szindróma leggyakoribb tünetei: 


- nehézlégzés, mellkasi fájdalom, köhögés

- szapora szívverés,

- ingerlékenység, alacsony stressztűrő képesség

- szorongás, a betegségektől való félelem, 

- az érdeklődés, örömérzés elvesztése, depressziós tünetek, pánikrohamok

- alvászavar

 

Mit tehetsz a poszt-covid okozta alvászavarok, álmatlanság esetén ?

 

A pihentető alvás nélkülözhetetlen a biológiai ritmus helyreállítása, a hangulat stabilizálása, a stressztűrő képesség és a teljesítőképesség növelése érdekében. Ha rosszul alszol az már önmagában is betegségeket generálhat, ezért tenned kell ellene.

Hogyan? 

- rendszerességgel: kelj minden reggel ugyanabban az időben 

- ne próbáld a kialvatlanságot ellensúlyozni -  sok kávéval, korai lefekvéssel, mert ez elronthatja a következő este alvási esélyeit

- a hálószobád legyen a nyugalom szigete: száműzz minden zavaró tényezőt

- használj magnézium-olajat - a bőrön keresztül felszívódó magnézium könnyebbé teszi az elalvást, oldja a stressztől görcsben álló izmokat

 

WiseTree magnézium komplex krém

 

- kiváló hatást fejthet ki az L-glicin ami az emberi szervezetben a legnagyobb mennyiségben előforduló, sokrétű feladatokat ellátó, legegyszerűbb aminosav. Fontos más aminosavak szintézisében, segítséget nyújt a kalcium felszívódásához, segítheti a toxikus anyagok, például tejsav eltávolítását testedből, nyugtató hatással van az agyra és támogathatja a normál, pihentető alvást.

 

Tégy meg mindent azért, hogy a poszt-covid okozta álmatlanság ne okozhasson neked se több problémát!
 

 

 

 

Keresés