A JomTom webáruház a felhasználói élmény növelése érdekében cookie-kat használ. Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Érvényben: 2016. november 1.

1.a. Szolgáltató

JomTom Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszám: 01-09-945307

Bankszámlaszám
JomTom Hungary Kft.
11705998-21309579
OTP Bank

Külföldi utaláshoz:
IBAN: HU48 1170 5998 2130 9579 0000 0000
BIC: OTPVHUHB

Telephely: 1083 Budapest, Práter u. 65. I/16 (JomTom)
Telefon: +36-1-426-7961
Mobil: +36-20-986-0571
info {kukac} jomtom {pont} hu

 

1.b. Nyitvatartás, kiszolgálás

- 1083 Budapest, Práter utca 65. (csak megrendelés átvétel)

Hétfő-Szerda-Péntek 16-19 óra között

- 1107 Budapest, Száva utca 9. - C, 3. emelet, jobbra (iroda)

Hétfő-Szerda-Csütörtök 10-14 óra között

 

2. Általános tudnivalók

2.1 jomtom.hu honlap Szolgáltató részére megjelenést biztosít, Vevők számára a termékek egy helyen történő áttekintését és megvásárlását teszi lehetővé.

2.2 Jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya kiterjed Magyarország területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, melyek Szolgáltató honlapján megtalálhatók.

2.2 Szolgáltató a honlapon feltüntetett árucikkek megrendelését elsősorban a honlapon keresztül vagy e-mailben és telefonon is elfogadja.

2.3 Az értékesítés alapvetően személyes kiszolgálással, vagy Vevő igénye alapján külső szolgáltató igénybevételével történik.

2.4 Szolgáltató termékeit és szolgáltatásait minden jogképes természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet jogosult igénybe venni, aki magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Szerződésben foglaltakat.

3. Megrendelés

3.1 A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó leírásokat a termék információs oldalán lehet részletesen megismerni. A vételár mindig a kiválasztott áruhoz tartozik, mely bruttó ár, magyar Ft-ban.

3.2 Szolgáltató a közzétett árak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt áruk vételárát nem befolyásolja.

3.3 Szolgáltató a már megrendelt áruk vételáránál is fenntartja a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve tévedés miatt a weboldalon megadott ár eltér az árlistában foglaltaktól. Vevő ilyen esetben gyakorolhatja elállási jogát, és nem kell megtérítenie Szolgáltató abból eredő költségeit.

3.4 Szolgáltató a rendelés beérkezését követő 24 órán belül, munkanapokon 9 és 19 óra között e-mailben visszaigazolást küld a postaköltségről, illetve egyeztet az árukiadás időpontjáról. Ha Vevő által megadott átvételi, fizetési mód nem egyértelmű, Szolgáltató felveszi a kapcsolatot Vevővel az adatok pontosítása érdekében.

3.5 Vevő által hibásan megadott adatok (e-mail cím, telefonszám) pontosítását Szolgáltató - ha az lehetséges - e-mail és/vagy sms küldésével kezdeményezi. Ha az e-mailre vagy sms-re nem érkezik válasz 3 napon belül, Szolgáltató azt elállásnak tekinti, és törli a rendelést nyilvántartásából.

3.6 Ha az árucikk mellett "előrendelhető" jelölés olvasható az áru elfogyott. Szolgáltató előjegyzésben felvesz rendelést. Az előrendelhető árucikkeknél Szolgáltató köteles Vevő részére 72 órán belül elektronikus úton visszaigazolni - szállító jelzésének ismeretében a várható - beérkezés időpontját.

3.7 Szolgáltató a honlapról indított megrendelést Vevő megadott címére automatikus e-mail visszaigazolást küld. Vevő a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Feltételeket elfogadja.

3.8 Elektronikus formában beérkezett megrendelést Szolgáltató külön, elektronikus formában - banki adatokkal és ha van, postaköltség összegével - visszaigazol. Ha Vevő a megrendelés automatikus visszaigazolását követő 3 munkanapon belül nem egyenlíti ki az ellenértéket banki utalással / készpénzes fizetés esetén nem veszi át az árut, Szolgáltató emlékeztető elektronikus levelet küld. Ha Vevő a levélre nem válaszol vagy nem érkezik be az ellenérték Szolgáltató bankszámlájára, személyes átvétel jelzése esetén nem veszi át az árut, Szolgáltató a megrendelés beérkezését követő 7. nap után törli nyilvántartásából az adatokat. Kivétel, ha Megrendelő a megrendelés megjegyzés részében vagy elektronikus levélben, illetve telefonon jelzi, hogy később utal vagy veszi át a rendelést.

3.9 Akciós időszakban, akciós áru termékekre az akcióval együtt meghirdetett, egyedi feltételek vonatkoznak. Akciós árak kizárólag elektronikus úton beérkező rendelésekre vonatkoznak. Minden egyéb esetben a vásárlás napján érvényes - nem akciós - eladási árak érvényesek. Az akció ideje technikai és egyéb okok miatt eltérhet a meghírdetett feltételektől.

4. Szállítási feltételek

4.1 Szállítási határidő: a megrendelés beérkezésétől számított 1 - 3 munkanap, a beérkező banki jóváirástól és a postázási naptól függően.

4.2 A kiszolgálás alapvetően Szolgáltató telephelyén történik. A kiszolgálási időpontok és a kiszolgálás helye a honlapon megtalálható. A megadott időszaktól eltérő időpontokban csak a két fél előzetes egyeztetése esetén van kiszolgálás.

4.3 Vevő, ha nem személyesen veszi át a megrendelt árut, köteles a kézbesítéshez szállítási címet (lakás, munkahely) és telefonszámot, illetve egyéb, a pontos beazonosításhoz szükséges információt (kapucsengő név) megadni.

4.4 Szolgáltató a hét munkanapjain 3 vagy 4 alkalommal indítja a szerződött szolgáltatókon keresztül a küldeményeket. A feladási időpontokról, a kiszállításról és a díjakról a honlapon megtalálható a folyamatosan frissített tájékoztató.

4.5 Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásában külön is köteles tájékoztatni Vevőt az áru Megrendelőhöz szállításának költségeiről. Kis értékű, utánvétes rendelés esetén, ha az áru értéke alacsonyabb, vagy megközelíti a postaköltség árát, Vevő írásbeli elfogadó visszaigazolásáig Szolgáltató nem postázza a küldeményt.

4.6 Postai úton feladott, nem biztosított, nem ajánlott küldeményre Szolgáltató a szerződött külső szolgáltató átadási pontjáig vállal felelősséget. A feladáskor kapott bizonylat átvételével egyidejűleg megszűnik töréskárra, lopásra, sérülésre vonatkozó felelőssége.

4.7 Ha az ajánlott küldemény 1-3 munkanapon belül nem érkezik meg, és Vevő erről írásban tájékoztatást ad, Szolgáltató 3 napon belül megkezdi az áru kerestetését és külső szolgáltató keresési eredményéről írásban tájékoztatást küld Vevőnek.

4.8 Ha a címzett nem tartózkodik a megadott címen, és meghiúsul a kézbesítés:
• Külső szolgáltató az első meghiúsult kézbesítés után ismét megkísérli az szállítmány átadását.
• Külső szolgáltató értesítőn megjelölt postán és időpontig kell átvenni a csomagot.

4.9 A postai feladás napján Szolgáltató értesítést küld Vevő e-mail címére a feladás tényéről. Az értesítésben megtalálható a csomagazonosító és utánvét esetén a fizetendő díj.

4.10 Pick Pack e-mailben és/vagy sms-ben küldi az értesítést cimzettnek az áru átvételi lehetőségéről

4.11 Vevő köteles - személyes vásárlás esetén - helyben, kiszállítás, postai úton vagy futárszolgálat által továbbításnál az átvételkor a megrendelt árú mennyiségét és minőségét ellenőrizni.

4.12 Áruhiány, károsodás vagy tévesen küldött áru esetén Vevő az áru kézhezvételének napján írásban köteles értesíteni Szolgáltatót, aki írásban visszaigazolja a reklamációt és 3 napon belül megteszi a szükséges és elvárt lépéseket. Fenti okból eredő reklamációt a későbbiekben nem fogad el Szolgáltató.
Vevő hibásan megadott adatai (cím, telefonszám, e-mail) miatti késedelmes teljesítésért Szolgáltató kizárja saját felelősségét.

4.13 Utánvétes fizetés esetén - ha Vevő nem veszi át a csomagot - Vevő további rendeléseit csak előzetes banki utalásos fizetés jóváírása után postázza.

4.14 A szállítási díjak csak Magyarszágon belüli szállításra érvényesek.

5. Fizetési módok

Vevő a megrendelt termék árát és a szállítási díjat kiegyenlítheti:
• készpénzzel az áru átvételekor,
• banki átutalással a megrendelés visszaigazolása után

6. Elállási jog

6.1 Vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ugyancsak jogosult elállni a szerződéstől az áru kézhez vételét követő 15. nap végéig. Ezt az igényét előzetesen, elektronikus úton köteles jelezni Szolgáltató felé, a megrendelés visszaigazolásában található elektronikus e-mail cimre.

6.2 Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Vevő köteles viseli.

6.3 Szolgáltató az általa kiszállított termékeket eredeti, bontatlan csomagban és állapotban köteles visszavenni.

6.4 Szolgáltató kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik. Egészségügyi termékeknél csak bontatlan csomagot fogad vissza Szolgáltató.
Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését Szolgáltató azonnal biztositja. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért Szolgáltató nem vállal felelősséget!

6.5 Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. Elállási jogra vonatkozó felvilágosítás, kérdés esetén kérjük keressen meg telephelyünkön vagy az info {kukac} jomtom {pont} hu e-mail címen. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

7. Garancia, szavatosság

7.1 A jótállásra és a szavatosságra a Ptk-ban és a 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

7.2 Egészségügyi árucikkekre vonatkozó jótállási és szavatossági feltételek tekintetében speciális - gyártók által megadott - rendelkezések is vonatkoznak.

7.3 Vásárlói jogainak érvényesítéséhez rendkívül fontos, hogy a vásárlásról kiállított okiratot őrizze meg, melyet a teljesítéssel egyidejűleg Szolgáltató átad Vevő részére.

8. Felelősség

8.1 A weboldalon történő megrendelés feltételezi Vevő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiából adódó hibalehetőségek elfogadását. Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely Szolgáltató honlapjához való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogyan védheti meg számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Szolgáltató honlapjához történő kapcsolódásáért és a weboldalon történő megrendelésért. A honlapot üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén.

8.2 Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, melyek akadályozzák Szolgáltató akadálymentes működését, a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az interneten küldött és fogadott adat elveszik.

9. Adatvédelem, adatkezelés

Szolgáltató a weboldalt látogatók adatainak kezelésekor a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.  Az alapelveket adatvédelmi szabályzatban közzéteszi.

10. Egyéb

10.1 Jelen Feltételeket Szolgáltató szabadon módosíthatja.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás szövege megjelenik a weblapon.

10.2 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Feltételekben foglalt szabályokat, Szolgáltató érvénytelenné nyilváníthatja Vevő megrendelését. A weblap üzemeltetője és/vagy Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy weboldalon található tartalom jogosulatlan használata, így idegen honlapon a tartalom részének vagy egészének közzététele előzetes írásbeli hozzájárul nélkül, a honlap tartalmának külső támadása, hírlevélben, vendégkönyvben a törvényes előírásokat és/vagy társadalmi normákat sértő esetekben, illetve e-mailben történő szándékos vírusküldés, kéretlen levélküldés - spam - esetén a szükséges jogi lépéseket megtegye, és a jogsértő fél elérhető adatait hivatalos kérés esetén a Hatóságoknak átadja.

10.3 Szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, felek a Ptk. előírásai szerinti jogi eljárást kezdeményezhetnek.

------------------------------------